امام جمعه پارسیان: امامت جمعه از هیچ حزب یا گروهی خاص در انتخابات حمایت نمی کند/ دلسرد کنندگان حضور مردم در انتخابات در خط دشمن هستند

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه افراد مختلفی از کسانی که قصد کاندیداتوری دارند با بنده ملاقات کرده اند، گفت: امامت جمعه از هیچ حزب یا گروهی خاص در انتخابات حمایت نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س )به روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: زنان متدین و شجاع ایران اسلامی در طول چهار دهه انقلاب یکی از برجسته ترین نقش ها را برای پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کردند و یقینا مجاهدت مادران و همسران شهدا زینب گونه و برآمده از اعتقاد و ایمان عمیق دینی است.

 

حجه الاسلام بارانی، ضمن تاکید بر عدم حمایت نهاد نورانی امامت جمعه از احزاب و گروههای و تفکرات سیاسی حاضر در انتخابات گفت: افراد مختلفی از عزیزانی که قصد کاندیداتوری دارند با بنده ملاقات کرده اند و شاید تصاویری هم گرفته شده باشد اما هیچ کدام از اینها نشانه حمایت نهاد امامت جمعه از کاندیدایی نیست و یقینا در آینده نیز حتی اشاره ای بر حمایت از کاندیدای خاص نخواهم کرد.

 

وی، حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات را حائز اهمیت و مهمترین عامل اقتدار ملی دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال شکست همین حضور حداکثری و به تبع آن شکست اقتدار ملی ماست لذا حضور حداکثری ملت در انتخابات برای دوست و دشمن ایران اسلامی حائز اهمیت است.

 

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه هر کس کوچکترین غیرتی نسبت به ایران دارد باید در انتخابات شرکت کند، اظهار کرد: متاسفانه برخی در داخل هم نوای با دشمن بر طبل تحریم انتخابات می کوبند در حالی که قطعا امروز مهمترین نیاز کشور مجلس جوان و انقلابی است و این نیاز مهم فقط از طریق انتخابات قابل تحقق است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان، ضمن بیان سخنان سفیر خبیث انگلیس، به ترس دشمن از روی کار آمدن مجلس انقلابی و تلاش آنها برای دلسرد کردن مردم اشاره و تاکید کرد: هر کس در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات تلاش کند یقینا در خط دشمن قدم برداشته لذا سخنان برخی ها در کشور مبنی بر خنثی نشان دادن مجلس، حمله به شورای نگهبان، بیان انتخابات فرمایشی یا انتصابات و… در همین جهت قابل ارزیابی است.

 

حجت الاسلام بارانی، با اظهار تاسف از همنوایی برخی مسئولان کشور با رادیوهای بیگانه به تناقض گفتاری آنها اشاره و عنوان کرد: برخی از طرفی مردم را به حضور در انتخابات دعوت می کنند و از طرف دیگر مدعی انتخابات مهندسی شده، عدم دموکراسی در کشور و انتصابات به جای انتخابات هستند که یقینا همگی اینها دروغی بیش نیست لذا باید کمی تفکر کنند که مردم این سخنان باعث حضور مردم می شود یا دلسرد کردن مردم و شنوندگان این سخنان شما قسم حضرت عباس را قبول بکنند یا دم خروس را؟!

 

وی، افزود: رهبری عالیقدر انقلاب حمله به شورای نگهبان را یکی از غلط ترین کارها مطرح کردند در حالی که برخی خلاف تقوا به این مجموعه مومن و انقلابی که در طول چهار دهه انقلاب صداقت و امانت داری خود را به ملت اثبات کرده اند؛ تهمت میزنند اما به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان خارجی و منافقان داخلی، دنیا در ۲۲ بهمن و ۲ اسفند حضور تماشایی ملت ایران را مشاهده خواهد کرد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به دهه فجر ضمن بیان دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی گفت: هر انسان منصفی که به کارنامه انقلاب نگاه می کند این حقیقت برایش آشکار می گردد که بر خلاف حجم عظیم تبلیغات منفی، انقلاب اسلامی به خوبی در مسیر صحیح خود حرکت کرده است و دستاوردهای بزرگی نیز کسب کرده است.

 

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به جنگ عظیم روانی و رسانه دشمن علیه انقلاب و ملت ایران خاطر نشان کرد: به لطف الهی با هدایت های رهبری انقلاب و ایستادگی مردم بصیر و با روحیه جهادی و همت مسئولان کشور این انقلاب به دست صاحب اصلی اش مولا و صاحب ما حضرت حجت ارواحنا فداه خواهد رسید.