امام جمعه پارسیان:: با اقتدار کامل می گوییم که آمریکا عددی نیست که بخواهید کوچکترین ضربه به نظام اسلامی بزند

به گزارش خبرنگارپارسیان،میرزایی به مناسبت اول ذی الحجه برابر باازدواج فرخنده ومبارک حضرت علی وحضرت فاطمه (س)گفت: این روزبه نام روز جوانان وروز ازدواج ثبت شده است درخصوص ازدواج مقام معظم رهبری می فرمایند مهمترین هدف ازدواج تشکیل خانواده است واین که یک قانونی سالم وپایدار باشد مسئله مهمی است .
امام جمعه پارسیان درادامه خاطرنشان کرد :یکی از مهمترین مناسبت هایی که درهفته دفاع مقدس رقم خوردشکسته شدن حصر آبادان بود که توسط رژیم بعث محاصره شده بود .
وی گفت: اسم این عملیات ثامن الائمه بود یکی از افتخارهاوزیبایهای دفاع مقدس این بود که عمده عملیاتهای دفاع مقدس به نام نامی ائمه اطهار بود که این نشان دهنده اخلاص و ارداتی بودکه این رزمندگان به ائمه معصومین داشتند . این عملیات چند نکته مهم دربر داشت ازجمله این نکات این بود که دراین خصوص امام(ه) فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود وشکسته شد.
خطیب نماز جمعه پارسیان افزود:دردیداری که مقام معظم رهبری با فرماندهان عالی رتبه نظامی وانتظامی داشتند جمله بسیار زیبایی فرمودند دفاع مقدس نشان دادکه با عزم راسخ و توکل به خدا درمقابل زورگوییها وتوقعات بی جا دشمنان باید ایستاد وآن چیزی که شخصیتهای بزرگ از دفاع مقدس درس گرفتند این بود که با دست خالی هم می توان دفاع مقدرانه انجام داد .
وی درخصوص ائتلاف آمریکایها گفت: چند سوال مطرح می شود که همه آنهامنتهی به یک جواب است آیا آمریکا به دنبال نجات مردم عراق وسوریه است ؟آیا آمریکا به دنبال نجات بشریت است؟ آیا آمریکا به دنبال نجات خود از رسوایی شکست داعش درسوریه وعراق است ؟
میرزایی در جواب به این سوالات گفت: در طول تاریخ ثابت شده که آمریکا به نفع مردم ومنطقه گام برنمی دارد آمریکا آنچه که هست منافع خودرادرنظر می گیردچه این ائتلاف بر علیه داعش باشد چه به نفع داعش باشد این آمریکا بااین سابقه کاری دراین ائتلاف قابل اعتماد نیست .
امام جمعه پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد:آمریکا روزی داعش را به وجود آورد تا منطقه را درآتش نفاق مسلمانی بسوزاندجنگ های منطقه ا ی و قبیله ای ایجاد کرد اسلام هراسی را در دنیا علم کرد شیعه هراسی وسنی هراس را دردنیا ایجادکرد اما امروز می گوید داعش باید محوشود.
میرزایی تاکیدکرد: با اقتدار کامل می گوییم که آمریکا عددی نیست که بخواهید کوچکترین ضربه به نظام اسلامی بزند همانگونه که تقوا دژی محکم وغیر قابل نفوذ است برای این که انسان از گناه ونفوذ گناه به خود نجا ت پیدا کند تقوا عامل بسیار مهمی است .

وی درپایان به بحث بازگشایی مدارس وجشن عاطفه ها اشاره کرد: و از خیرین ومردم خواست که نسبت به بضاعت خود به کودکان ودانش آموزان بی بضاعت کمک کنند تا از درس خواندن محروم نباشند.