امام جمعه پارسیان: با تخریب کنندگان طبیعت در شهرستان سلیقه ای برخورد نشود/ نحوه توزیع آرد در تعاونی روستایی مطلوب نیست/ بین اروپا و آمریکا تفاوتی قائل نشوید هر دو از یک جنس هستند

امام جمعه پارسیان با اشاره به اهمیت مقابله با تخریب کنندگان طبیعت، اظهار کرد: با تخریب کنندگان طبیعت در شهرستان سلیقه ای برخورد نشود.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ماه مبارک رجب به عنوان آغاز سال خودسازی و میلاد امام محمد باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) بنیان گذار نهضت علمی و تولید علم در جهان اسلام است که در پناه نهضت حسینی آن را پایه گذاری کرد و توسط امام صادق(ع)به اوج شکوفایی و بالندگی رسید.

 

میرزایی، ادامه داد:در زمان حاضر با توجه به ضرورت های نظام اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بدان توصیه شده، سیره عملی امام باقر در به راه انداختن نهضت علمی و تولید علم، الگویی عملی و متعالی برای تحقق هر چه بهتر این بیانیه به دست می دهد و امروز تداوم نهضت علمی با الگوگیری از نهضت علمی ائمه(ع) مایه افتخار جامعه اسلامی در مقابل جامعه علمی غرب محسوب می شود.

 

امام جمعه پارسیان در ادامه با اشاره به علنی شدن توصیه رهبر معظم انقلاب به هیئت دولت در حدود هشت ماه قبل مبنی برعدم تفکیک بین آمریکا و اروپا، اظهار کرد: این توصیه تکالیفی را بر عهده مردم و مسئولان در پیگیری آن مساله به دنبال خواهد داشت که متاسفانه رویکرد و عملکرد مسئولان بر خلاف این جهت بوده است.

 

وی با بیان اینکه دیپلماسی هدفمند یعنی اینکه دوستان خارجه منفعل نباشد تا دیگران برای ما دستور کار تعیین کنند، تاکید کرد: رویکرد مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی طی هشت سال ریاست جمهوری را بهترین الگو برای سیاست خارجی هدفمند و فعال خواهد بود.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، دوره جدید قوه قضائیه با ریاست آیت الله رئیسی را تبریک و با اشاره به حکم مقام معظم رهبری گفت: توصیه هشت گانه رهبر انقلاب تحول در قوه قضائیه و آغاز پر قدرت دوران جدید ی که زیبنده گام دوم انقلاب است، معرفی کرد.

 

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و اهمیت مقابله با تخریب طبیعت تصریح کرد: با کسانی که به طبیعت آسیب می رسانند نباید سلیقه ای برخورد شود، چه در منطقه سد بردول یا سد سیریدون، نباید تفاوت باشد.

 

حجت الاسلام میرزایی، با انتقاد از نحوه توزیع آرد در تعاونی روستایی گفت: در روزهای گذشته نارضایتی در خصوص نحوه توزیع آرد در تعاونی روستایی ایجاد شده که می طلبد جهت حفظ کرامت مردم و مانع نشدن از اشتغال زایی خانگی این موضوع بررسی گردد.

 

امام جمعه پارسیان، سوم رجب شهادت امام هادی(ع) را تسلیت و تاکید کرد: امام هادی علیه السلام الگوی مبارزه علیه دشمنان در شرایط سخت تحریم و فشار بود.