امام جمعه پارسیان: برخی مدیران کل استانی برای حضور در پارسیان بهانه می آورند/ مسئولان دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه پارسیان در دیدار مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اشاره به عدم حضور برخی مدیران کل استانی گفت: برخی مدیران کل استانی برای حضور در پارسیان بهانه می آورند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در دیدار فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اشاره به دغدغه فرماندار پارسیان به ایجاد شور و نشاط در جامعه، گفت: باید شور ونشاط در جامعه وجود داشته باشد اما این شور و نشاط باید اسلامی و مغایرتی با ارزش های انقلاب در آن وجود نداشته باشد.

میرزایی افزود: متاسفانه شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی به خاطر کم کاری برخی افراد، بلا استفاده مانده و همچنین بعضی از برنامه های فرهنگی در شهرستان تعطیل شده است.

امام جمعه پارسیان، یکی از اهداف راهبردی دشمنان این نظام را یاس و ناامیدی در جامعه خواند و افزود: دشمن همه سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا قشر جوان را از آینده انقلاب ناامید کند و بگوید که نظام ناکارآمد شده است.

وی، به موضوع حضور مدیران کل استانی در پارسیان اشاره و تصریح کرد: برخی‌مدیران استانی به لحاط فاصله زیاد با پارسیان، به بهانه های مختلف از حضور در پارسیان دریغ می کنند، امروز تمام قدرت های رسانه ای جمع شده تا بتوانند ناامیدی را در فکر و ذهن مردم القا کنند، اما باید مسئولان با حضور خود دستاوردهای این نظام و دولت را تبیین کنند.

حجت الاسلام میرزایی، مهم ترین دستاوردهای انقلاب را برشمرد و تاکید کرد: عزت و استقلال و آزادی مهم ترین دستاوردهایی بود که انقلاب اسلامی به مردم سرزمین بخشید، این آزادی در فضای رسانه ای با گذشته قابل قیاس نخواهد بود.