خطیب نماز جمعه پارسیان: برخی مسئولان اهداف شوم دشمن را نادیده گرفته اند/ طرح حجاب اجباری انحراف افکار عمومی از مشکلات جامعه است

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اظهار نظرهای خلاف وزیر امورخارجه فرانسه، گفت: برخی مسئولان اهداف شوم دشمن را نادیده گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان، در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با اشاره به دیدار مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات مهم معظم له در رابطه با حجاب که فرمودند، کار حرام بزرگ و کوچک ندارد و ان چه حرام شرعی است نباید به صورت آشکار انجام شود زیرا شارع اسلامی بر حکومت تکلیف کرده و مانع انجام حرام علنی شده است، اظهار کرد: رعایت حجاب مانند نماز و روزه واجب شرعی است و نمی شود کسی ادعای مسلمانی کند ولی پایبند به قانون حجاب نباشد قانونی که با یازده آیه قرآن کریم دستور حجاب می دهد.

 

میرزایی، ادامه داد: پشت طرح مساله حجاب اجباری انحراف افکار عمومی از مشکلات اساسی جامعه و منافعی است که به جیب عده ای از مدعیان دروغین آزادی و شهروندی می رود.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حضور مقام گستاخ فرانسوی و اظهار نظر در خصوص مسائل موشکی و حضور ایران در منطقه گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که برای حضور در منطقه از غرب اجازه نمی گیریم، متأسفانه با وجود تصریح دشمنان انقلاب برای براندازی نظام اسلامی، باز هم عده ای برخورد کاذبانه  کرده و اهداف دشمن را نادیده می گیرند.

 

 

وی، به 18 اسفند ماه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و افزود: یکی از کاربردهای مهم این کانون ها جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان به مساجد بوده است.

 

امام جمعه پارسیان، با یادآوری 20 اسفند ماه روز راهیان نور گفت: راهیان نور، مانع فراموشی درس های دوران دفاع مقدس می شود و دوران پر حماسه و گنجی پر ارزش برای ملت ایران است و نباید به فراموشی سپرده شود و یا مورد غفلت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام میرزایی، 22 اسفند ماه را که سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 58 دانست و گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و مسئولان تمام سعی خود را در جهت تأمین مطالبات آنان قرار دهند.

 

خطبیب نماز جمعه پارسیان، با انتقاد از پوشش نامناسب برخی از ورزشکاران در مسابقات ورزشی، از همه مسئولان مربوطه، پیوست فرهنگی و اخلاقی را در این برنامه ها خواستار شد.

 

وی، روند برخی از برنامه ها و جشن های مذهبی را که با آهنگ و رقص به گناه تبدیل شده را مذموم دانست و از آحاد مردم و دلسوزان برای جلوگیری از این حرکات زشت درخواست همکاری نمود.