امام جمعه پارسیان: ترمیم در کابینه اقتصادی دولت التهابات بازار را کاهش می دهد/ دستگاه قضا ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی را شناسایی کند

امام جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت نابه سامان اقتصادی گفت: ترمیم و تغییرات در کابینه اقتصادی دولت می تواند التهابات بازار را کاهش دهد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به وزیر ورزش که فرمودند، به تیم ملی فوتبال بگویید شما پیروز و سرافراز برگشتید آفرین انشاءالله موفق باشید گفت: تشکر رهبر انقلاب و قدردانی مردم حاوی این پیام بود که ان چه برای مردم و رهبری این کشور اهمیت دارد تلاش، کوشش، غیرت ورزیدن، پیگیری و برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت است و لو به نتیجه دلخواه نرسیم.

میرزایی افزود: مردم اگر ببینند مسئولان نظام اسلامی برای رفع مشکلات و ساماندهی امور به صورت مداوم در تلاش و کوشش هستند خوشحال می شوند و با کمبود ها و مشکلات احتمالی کنار می آیند.

وی همچنین با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند، در این کشور هیچ مشکل لاینحلی وجود ندارد، تصریح کرد: به شرط آنکه مدیران جهادی در صحنه حاضر شوند و مردم هم به میدان بیایند مشکلات کشور حل می گردد.

امام جمعه پارسیان، به کلام حکیمانه امام راحل اشاره کرد که فرمودند، یأس و ناامیدی از جنود شیطان است، اظهار کرد: برای تولید امید در جامعه همه باید دست در دست هم به میدان آییم و با تلاش و برنامه ریزی به آینده روشن گام های بلند را برای رشد و تعالی ایران اسلامی برداریم.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به تجمعات اخیر در بازار تهران در اعتراض به نوسانات قیمت ارز، عنوان کرد: متاسفانه در این میان عده ای از افراد فرصت طلب و اجیر شده با سوء استفاده از اعتراضات صنفی کسبه و بازاریان به تخریب اموال عمومی و شعارهای ساختار شکن پرداختند که با هوشیاری مردم و کسبه به نتیجه ای نرسید.

میرزایی، با اشاره به سخنان مقام معظم در سالگرد ارتحال امام راحل در خصوص دشمنی دشمنان انقلاب در سه جبهه، گفت: متاسفانه بسیاری از مسئولان و رسانه ها در تشریح این جنگ همه جانبه کوتاهی کردند، باید صادقانه و شفاف و هوشمندانه با ملت سخن گفت و مردم را به عنوان سرمایه اصلی مقابله با رفتارهای خصمانه دشمن آماده کرد.

وی، با بیان اینکه در کشور احتیاج به یک برجام داخلی داریم یعنی اقدام مشترک ملت و دولت در حل مشکلات کشور، گفت: به جای چشم انداختن به خارج، از سرمایه بی بدیل ملت برای عبور از عقبه های فرا رو بهرمند شویم.

امام جمعه شهرستان ضمن تشریح اهداف دشمنان انقلاب برای نا امیدی و ناکارآمدی نظام که تا حدودی هم توانستند عده ای را از آینده نا امید کنند، بیان کرد: مبارزه قاطع با فعالیت های سوداگران و اخلال گران در اقتصاد کشور یکی از راه حل های از بین بردن التهاب های اقتصادی است.

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و معاونان قوه قضاییه در خصوص به دست آوردن اعتماد مردم و این که دستگاه قضایی باید ملجأ مردم باشد، گفت: دستگاه قضا ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی را شناسایی کند و برای جلوگیری از اطاله دادرسی مانند زمان جنگ، دادگاه صحرایی تشکیل و مخلان اقتصادی را مجازات کند.

وی خطاب به مسئولان در خصوص موضع گیری های خود در قبال دشمن، افزود: در حالی که دشمن هر روز علیه انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی آرایش جنگی به خود می گیرد ولی برخی مسئولان در داخل هیچ آرایشی به خود نمی گیرند و این مساله موجب نگرانی مردم شده است.

خطیب نماز جمعه پارسیان، یکی دیگر از راهکارهای از بین بردن التهابات بازار، ترمیم و تغییر در کابینه به ویژه در تیم اقتصادی عنوان کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با خطاب به مردم، دلسوزان، اصناف و بازاریان گفت: اجازه ندهید مطالبات بر حق و قانونی شما توسط عده ای مزدور و اجیر شده به انحراف کشیده شود، همه مردم و مسئولین مراقبت کنند تا در گسل های قومی، مذهبی و منطقه ای حرکت نکنند چرا که به دفعات مقام معظم رهبری از ضرورت استحکام اجتماعی و ملی سخن گفتند.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای داخلی و تاثیر آن در برخی از واحدهای تولیدی به عنوان سرمایه اجتماعی گفت: کارنامه مسئولان برای تداوم این مهم چه قدر قابل اعتنا و دفاع است؟ باید در مدل مدیریتی تجدید نظر کنیم و تا زمانی که عرصه را برای حضور مدیران جهادی و با نشاط فراهم نکنیم این مشکلات ادامه دارد و در پازل دشمن به او کمک خواهیم کرد.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی و جنایتی که در سال 67 انجام دادند و هواپیماهای مسافربری را سرنگون کردند، بیان کرد: با این همه فضاحتی که در کارنامه دولتمردان آمریکایی اعم از زندان های ابوغریب، گوانتانامو و کمک های فراوان به تروریست های جانی در منطقه و با این همه عهد شکنی چه طور ادعا طرفداری از حقوق بشر می کند.