امام جمعه پارسیان: تکلیف ما با آمریکا مشخص است، با مسئولینی که خود را به خواب زده اند چه کنیم؟/ حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ننگ دیگری بر پیشانی دشمن می نشاند

امام جمعه پارسیان با تاکید بر حضور پرشور و همگانی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ننگ دیگری بر پیشانی دشمن می نشاند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت:حرکتی که حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) انجام داد در واقع در مقابل انحرافی بود که بر خلاف توصیه های مکرر پیغمبر اکرم شده بود، انحراف جامعه به معنای ناتمام ماندن تمامی زحمات و خون دل خوردن های پیامبر گرامی اسلام و نیز تفرقه مسلمین بود.

 

میرزایی، شهادت حضرت زهرا(س) را الگویی از مبارزه سیاسی در تاریخ خواند و تاکید کرد: فاطمه زهرا(س) مبارزه با کفر و نفاق را بعد از رحلت پیامبر اکرم شروع کرد و زبان برنده خود را به جای شمشیر علی بن ابیطالب(ع) برای بیداری عقل های مسخ شده به کار گرفت تا حقیقت را نمایان کند، اگر چه خفتگان بیدار نشدند و یاری نکردند اما با شهادتش حقیقت را در تاریخ جادوانه ساخت و الگویی از مبارزه سیاسی را برای همیشه تاریخ به یادگار گذاشت.

 

امام جمعه پارسیان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن، اظهار کرد: نظام سلطه با به وجود آوردن فشارهای جدید از جمله تحریک برخی از افراد و گروههای ناراضی در شرایط سخت اقتصاد برجامی و تشدید تحریم های بعد از برجام در صدد جدایی مردم از حکومت هستند و ۲۲ بهمن را فرصت مناسبی برای دریافت سیگنال هایی جهت ارزیابی موفقیت برنامه های خود می دانند.

 

وی، ادامه داد: حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال می تواند کلیه سناریوها و برنامه های دشمن را به هم ریخته و ننگ دیگری را بر پیشانی آنها بنشاند.

 

حجت الاسلام میرزایی، آرزوهای دشمنان در به چهل سالگی نرسیدن انقلاب را بی ثمر خواند و عنوان کرد: آرزوی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی این بود که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند در حالی که ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه های مختلف نشان دادند که پای بند نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و ان شاءالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بهت جهانیان را در بر خواهد داشت.

 

وی، خطاب به دشمنان اسلام گفت: طبیعی است که دشمن از این حضور عصبانی باشد و به گفته قرآن “موتوا بغیضکم” از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

 

امام جمعه پارسیان ابراز امیدواری کرد: با راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضمن تجدید میثاق با رهبر انقلاب اسلامی شروع دهه پنجم انقلاب را آغاز خواهیم کرد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان، با اشاره به بد عهدی اروپایی ها در پسا برجام، تصریح کرد: اینکه سه کشور اروپایی بعد از مدت زیادی به” اینستکس” که به معنای غذا در برابر نفت است بسنده کردند آن هم به صورت مشروط، توهین آشکار به ملتی است که در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکرده و تسلیم نشده است.

 

میررایی، با اشاره به بیانیه دوازده بندی اروپایی ها و دخالت آشکار بر امور داخلی و طرح محدویت برنامه های موشکی ایران و حضور منطقه ای گفت:
این بیانیه کیفر خواست انقلاب اسلامی است اما متاسفانه برخی از مسئولان از این بیانیه استقبال کردند، تکلیف ما با آمریکا استکباری و اروپای شیاد روشن است اما با مسئولینی که خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند چه کنیم ؟

 

امام جمعه شهرستان از برپایی بیمارستان صحرایی توسط بهداری نیروی دریایی سپاه و همت ناوتیپ ذوالفقار دریایی و خدمت به نه هزار نفر تقدیر و تشکر فراوان کرد.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان، سالگرد شهادت عماد مغنیه که خود را فرزند امام می دانست و در واقع ثمره انقلاب اسلامی بود در ۲۴ بهمن را گرامی داشت.

 

رئیس شورای مذهبی شهرستان از اجتماع بزرگ فاطمیون در شام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور همه عزاداران خبر داد و بر انجام آن تاکید کرد.

 

وی با گرامیداشت ۱۹ بهمن ماه سالروز تجدید بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ایران با امام امت گفت:این حرکت تاریخی پیروزی انقلاب را تثبیت کرد و مانع ادامه فعالیت بختیار برای ابقای رژیم ستمشاهی شد.