امام جمعه پارسیان: درخواست مردم انقلابی برخورد با اخلالگران اقتصادی است/ فرماندار جدید از ظرفیت های شهرستان جهت توسعه استفاده کند

امام جمعه پارسیان با اشاره به نگرانی مردم از اوضاع نابه سامان اقتصادی، اظهار کرد: درخواست مردم انقلابی برخورد با اخلالگران اقتصادی است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی گفت: مردم از خود سوالاتی می کنند و مطلب مهم این است که این نوع سوالها نباید بوی استیصال و تسلیم شدن و ضعف را بدهد.

میرزایی، با اشاره به رفتار های متناقض رئیس جمهور آمریکا که زمانی تهدید می کند و زمانی دعوت به مذاکره، اظهار کرد: این رفتار قبل از آن که نشان از راهبرد آمریکا علیه ایران باشد نشان از رسوایی های اخلاقی و سیاسی ترامپ دارد که او را به شدت به دردسر انداخته است.

وی یادآور شد: فشار و تحریم های آمریکا را نمی شود با مذاکره حل کرد چرا که تجربه ثابت کرد که آنها دست از خباثت برنخواهند داشت زیرا ذات آمریکا ایجاد مزاحمت است، پس چه امتیاز دیگری را باید به آمریکا داد که آنها دست از مزاحمت بردارند.

امام جمعه تاکید کرد: با مذاکره مجدد آیا غارتگران بیت المال و اختلاس کنندگان دست از رذالت و خیانت بر می دارند؟

خطیب نماز جمعه با اشاره به مواضع مراجع انقلابی در خصوص مشکلات اقتصادی، عنوان کرد: برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی درخواست عموم مردم دلسوز و انقلابی است.

امام جمعه پارسیان، به دعوت دشمنان قسم خورده انقلاب از مردم برای آشوب و درگیری اشاره و تصریح گرد: مجاهدت شبانه روزی مسئولان بر مدار اقتصاد مقاومتی و قطع فسادهای دولتی و مجازات اخلال گران و هوشیاری مردم طرح های دشمنان را بی اثر می کند و مردم توجهی به یاوه سرایی آنها ندارد.

میرزایی، با اشاره به ۱۵ مرداد سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیمای ژاپن گفت: آمریکایی ها برای رسیدن به منافع خود حاضر شدند ۲۲۰ هزار نفر را با بمب اتم از بین ببرند و تا به حال هم اظهار پشیمانی نکردند اما با کمال وقاحت مدعی هستند که فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران امنیت جهان را به مخاطره انداخته است.

امام جمعه شهرستان به هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اشاره و بیان کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی و بیان حقایق به مردم، خدمت بزرگی را به جامعه عرضه می کنند و همچنین مراقب باشند تا از کسانی که تفکرات نامطلوب دارند تاثیر نگیرند.

وی با اشاره به خسارتهای ناشی از تصادفات موتور سیکلت، خاطرنشان کرد: مردم با نیروی انتظامی در قانونمند کردن مسایل راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

امام جمعه شهرستان با توجه به تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ضمن تشکر از زحمات فرماندار سابق خطاب به فرماندار جدید گفت: با برنامه ریزی و دقت و تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان مخصوصا در حوزه صنایع انرژی بر و گردشگری ، راه بر توسعه و حل معضلات باز می گردد.

حجت الاسلام میرزایی یاد شهدای انقلاب و جنگ خصوصا شهید آیت، شهید عباس بابایی و شهید شیخ فضل الله نوری را گرامی داشت.