امام جمعه پارسیان: در جامعه اسلامی نباید حجاب اینگونه به سخره گرفته شود/ مدل خروج آمریکا از سوریه نشان دهنده شکست آنها در منطقه است

امام جمعه پارسیان با اشاره به بی تفاوتی مسئولان نسبت به حجاب، گفت: در جامعه اسلامی نباید حجاب اینگونه به سخره گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، از حضور پر شور مردم در راهپیمایی نه دی امسال، قدردانی و اظهار کرد: تکریم نهم دی به این جهت است که مسیر آینده را بشناسیم تا عده ای فتنه گر و خود فروخته به نام دفاع از حقوق ملت سر ملت را کلاه نگذارند.

 

میرزایی، با اشاره به دیدار دبیر کل جهاد اسلامی با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر پیروزی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی گفت: سه علامت بارز بر فروپاشی رژیم صهیونیستی و پیش بینی رهبر معظم انقلاب بر محو اسرائیل در ۲۵ سال وجود دارد، خیزش مردم فلسطین در انتفاضه اول و دوم ، جنگ های غزه در ۲۲ ، ۸ ، ۵۰ و دو روز و بحران داخلی ناشی از شکست حمله به خان یونس در غزه عوامل بارز فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

 

امام جمعه پارسیان، از پیش بینی مقام معظم رهبری در اردیبهشت امسال مبنی بر خروج آمریکا از غرب آسیا گفت و تاکید کرد : مدل خروج آمریکا از سوریه نشان دهنده شکست آنها در منطقه و پیروزی جبهه مقاومت است و امروز اصرار اروپا برای پایان دادن به سلطه ۷۰ ساله آمریکا به اروپا را حامی از الگو گیری از مقاومت انقلاب اسلامی می باشد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان با گرامیداشت قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ گفت: درک صحیح از نیاز زمانه و شناخت تکلیف و بصیرت، شناخت طرح و برنامه دشمن، امید به آینده و توکل به خدا و مجاهدت و ایستادگی در میدان از جمله درس های قیام نوزده دی است که برای ملت ایران در مبارزه بزرگتری علیه استکبار جهانی مفید و راهگشاست.

 

میرزایی، تغییرات در کابینه سعودی را ظاهری دانست که به دنبال کم کردن فشارها بر بن سلمان هستند چرا که قدرت در دستان پادشاه و ولیعهد متمرکز شده است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با یاد اوری ۱۷ دی ماه سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضا خان پهلوی، اظهار کرد: بسیاری از بانوان این مملکت با اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی حجاب را که زینت الهی برای خود محسوب می کردند و آن را نشانه بانوی اسلام می دانستند، سالیان دراز خود را حفظ کردند و عفاف را در سایه حجاب خود حفظ کردند.

 

وی، با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه از بی تفاوتی نسبت به این منکر به مسئولان امر تذکر داد و تصریح کرد: در جامعه اسلامی نباید وضعیت حجاب و عفت این گونه به سخره گرفته شود.

 

امام جمعه پارسیان، از اقدام ناوتیپ ذوالفقار در راستای ترویج حفظ قرآن در تشکیل گروه حافظان کوچک تشکر و قدردانی کرد.

 

وی از شهدای این هفته، شهید ستاری، شهید اردستانی، شهید احمد کاظمی و شهدای هویزه یاد و خاطره آنها را زنده کرد.

 

حجت الاسلام میرزایی، از برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا و سردار فضلی و سردار آهنگران در ۲۰ دی ماه خبر داد.