امام جمعه پارسیان: در صورت اشتباه دشمن، تنگه هرمز بازار جهانی نفت را در سوگ فرو می برد/ خلیج فارس اهمیت ویژه ای در سیاست های بین المللی دارد

امام جمعه پارسیان با اشاره به نقشه های دشمن در حذف معافیت تحریم نفتی ایران اظهار کرد: در صورت اشتباه دشمن، تنگه هرمز بازار جهانی نفت را در سوگ فرو می برد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف کشور با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر این که با وجود ملت فعال و مسئولان هوشیار، همه بن بست ها را می شکند و قطعا تلاش آمریکایی هم به جایی نمی رسد و ایران به هر مقدار که نیاز داشته باشد و اراده کند نفت صادر خواهد کرد، گفت: هدف آمریکا از اقدام محدودیت های جدید نفتی، بیشتر جنبه تبلیغاتی و رسانه ای علیه ایران در عرصه بین المللی دارد.

 

میرزایی افزود: آمریکا از طرفی سپاه را تروریست می خواند و روزی دیگر محدودیت فروش نفت ایجاد می کند به جهت این که ایران را کانون توجه رسانه های عمومی قرار دهد و به خیال باطل خود نظام اسلامی را وادار به پذیرش شرطهای مضحک کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان با توجه به انجام نشدن تعهدات برجامی، اظهار کرد: این که اروپا نه تنها پای تعهد برجامی نایستاد بلکه با تحریم های جدید آمریکا علیه ایران هم همراهی کرد و در رابطه با اقدام اخیر آمریکا به اظهار تاسف بسنده کرد، چهره اروپا را هم مانند آمریکا افشا کرد و نشان داد اروپا هم قابل اعتماد نیست و کسانی که کشور را معطل اقتصاد برجامی کردند باید پاسخ گو باشند.

 

وی، با بیان اینکه ادامه مسیر یک طرفه برجام توسط ایران قبول محدودیت های بعدی است، تصریح کرد:ادامه حضور در برجام ذلت آور، ذلت مضاعف برای کشوری همچون ایران اسلامی است.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به ده اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس در طول تاریخ مدون خود از اهمیت ویژه‌ای در سیاست های بین المللی و منطقه ای برخوردار بوده است.

 

حجت الاسلام میرزایی، با اهمیت فوق العاده تنگه هرمز در خلیج فارس، تاکید کرد: ایران با اشرافیت بر تنگه هرمز این توانایی را دارد تا در صورت اشتباه راهبردی دشمن بازارهای جهانی نفت را در سوگ فرو ببرد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اقدام سخیف یهودی تباران ال سعود عربستانی در کشتار شیعیان مظلوم ضمن محکومیت آن ابراز داشت: سکوت جهان اسلام جایز نیست و دستگاه دیپلماسی کشور اعتراض ملت بزرگ ایران را به مجامع بین المللی انعکاس دهد که خون به ناحق ریخته مظلومان آرمان ال سعود را مانند اربابان کثیفش بر باد خواهد داد.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به دو مناسبت روز کارگر و روز معلم و تجلیل از خدمات این دو قشر تاثیر گذار در جامعه گفت: حیات یک ملت هم به کار و کارگری و هم به تلاش در تربیت نیروی انسانی کارآمد در راستای گام دوم انقلاب است.

 

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان ضمن تشکر از زحمات فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتصاب فرمانده جدید، سردار سلامی را تبریک و عنوان کرد: گام بلند سپاه به سوی تکامل با انتصاب فرماندهی شجاع که سخنان راهبردیش لرزه بر تن دشمنان انقلاب می اندازد انجام گردید.