امام جمعه پارسیان: در کمک های مردمی هیچگاه نگاه مذهبی و جناحی مدنظر نبوده است/کمک بیش از یک میلیارد ریالی قرارگاه های فرهنگی مساجد به مردم

امام جمعه پارسیان با اشاره به کمک های مردمی به آسیب دیدگان از کرونا، گفت: در کمک های مردمی هیچگاه نگاه مذهبی و جناحی مدنظر نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دومین جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه امامت و ولایت پارسیان با موضوع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شد .

 

در این جلسه که امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، ریاست اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهان قرارگاه های فرهنگی مساجد شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام بارانی امام جمعه پارسیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: از مهمترین وظایف روحانیت همراهی با مردم در بحران هاست لذا قرارگاه های فرهنگی شهرستان آماده خدمت رسانی همه جانبه به مردم شریف می باشند.

 

وی، ضمن قدردانی از علمای شیعه و اهل سنت در برپایی رزمایش مواسات اظهار کرد: با همت شما عزیزان کمک های خوبی در ایام کرونا جمع آوری و در بین آسیب دیدگان از این بیماری و نیازمندان توزیع گردید اما قطعا کافی نیست و بنابر تاکید و تصریح رهبر معظم انقلاب باید بیش از پیش ادامه داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، وحدت، همدلی و همیاری مذاهب اسلامی در شهرستان را نمونه موفق امت واحده اسلامی معرفی و تصریح کرد: در کمک های مردمی هیچگاه نگاه مذهبی و قبیله ای و جناحی در نظر نبوده است و این امر یکی از زیبایی های روابط اجتماعی در شهرستان است.

 

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از طریق قرارگاه های فرهنگی مساجد در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شهرستان پارسیان توزیع خواهد شد.