امام جمعه پارسیان: رسانه ها ظرفیت های شهرستان را شناسایی کنند/ هر نهاد و مسئولی که مانع از تولید شود را به مردم معرفی کنید

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه رسانه ها ظرفیت خاطرنشان را شناسایی کنند، گفت: هر نهاد و مسئولی که مانع از تولید شود را به مردم معرفی کنید.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست فعالین مجازی و رسانه با حضور امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه پارسیان در ناحیه مقاومت سپاه پارسیان برگزار شد.

سرگرد رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این نشست با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: انتخاب شعار سال، مسئولیت سنگینی را بر دوش بسیجیان، فعالین فضای مجازی و رسانه قرار می‌دهد تا تلاشی در راستای تحقق این دغدغه مقام معظم رهبری داشته باشند.

فرمانده سپاه پارسیان، به انتخابات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: وظیفه داریم در انتخابات پیش رو، روشنگری نماییم و کاندیدای اصلح را با همان ویژگی هایی که رهبر‌ انقلاب تشریح نمودند برای مردم تبیین نماییم.

در ادامه حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در نشست فعالین فضای مجازی و رسانه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار ‌کرد: ماه مبارک رمضان را باید قدر بدانیم، ماه فوق العاده باعظمت و بزرگی است و از سحرهای پربرکت و نورانی این ماه به راحتی نگذریم.

وی، با اشاره به پیشرفت علم و فضای مجازی، عنوان کرد: شبکه های اجتماعی بسترهای جدیدی را با پیشرفت علم به وجود آورده است، فضای مجازی یک مرز دارد، شاخصه و مبنایی دارد اگر نتوانیم از این شاخصه ها و اصول به درستی استفاده کنیم، دشمن نفوذ خواهد کرد.

امام جمعه پارسیان، به مسئله انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: انتخابات یک شاخصه مهم در جمهوری اسلامی است، دشمنان از چند ماه پیش در موضوعات و مسائل گوناگون ورود کرده و کار می کند.

حجت الاسلام بارانی، افزود: حضرت امام(ره) با آینده نگری خود، فرمود حتی در انتخاب نوع حکومت هم مردم باید بیایند رای دهند،  نمایندگان را مردم انتخاب کنند، رئیس جمهور  را مردم باید انتخاب کنند اما ببینید هنگامی که رئیس جمهور ما را ترور می کنند امام(ره) کشور را معطل،نمی کنند و بلافاصله انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی، خطاب به فعالان مجازی و رسانه، تاکید کرد: همه ما موظفیم به دور از نگاه جنایی، مردم را برای حضور پر شور در انتخابات تشویق و شور انتخاباتی ایجاد کنیم و ویژگی های کاندید اصلح را برای مردم تبیین نماییم.

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه طرح تحول محلات باید علمدار دغدغه های مقام معظم رهبری در شهرستان باشد، تصریح کرد: باید ظرفیت های اقتصادی، اشتغال و تولید را در شهرستان مورد ارزیابی قرار دهیم، اینکه همه حواسمان را به سمت و سوی انرژی بر زوم کرده ایم، نادرست است زیرا شهرستان پارسیان ظرفیت های اقتصادی دیگر نیز دارد،  صنایع خرد، کارگاههای تولیدی کوچک، دریا، شیلات و … از جمله این موارد است.

حجت الاسلام بارانی، با تاکید به رسالت خطیر اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت های شهرستان شناسایی شود و در راستای تولید اگر نهاد و سازمانی مانع ایجاد می‌کند را معرفی نمایند، چطور است که استان‌های دیگر کشاورزی ما را در دست می‌گیرند، کارگاههای تولیدی بتن و بلوک را غیربومی ها در دست گرفته اند بعد می ‌گوییم کار نیست.