امام جمعه پارسیان: سپاه حافظ اسلام و انقلاب/ دشمنان خارجی و سست عنصران داخلی بدانند که سپاه بیدار است

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان با بیان اینکه سپاه حافط‌ اسلام و انقلاب است، اظهار‌کرد: دشمنان خارجی و سست عنصران داخلی بدانند که سپاه بیدار است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با تبریک ولادت امام حسین(ع) به روز پاسدار اشاره کرد و گفت: سیدالشهدا بزرگترین پاسدار اسلام بودند و نامگذاری روز ولادت ایشان به نام روز پاسدار بهترین تقدیر از مجاهدت های پاسداران انقلاب اسلامی است .

 

حجت الاسلام بارانی، وجود کلمات سپاه، پاسدار، انقلاب و اسلام را در کنار هم بازگو کننده خط و مشی این مجموعه انقلابی دانست و با تاکید بر نقش همه جانبه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: سپاه فقط هویت نظامی ندارد بلکه شجره طیبه ای است که همیشه حافظ و پاسدار این انقلاب و اسلام بوده است.

 

وی، با اشاره به جمله ای از امام راحل در رابطه با سپاه مبنی براینکه “اگر سپاه نبود، کشور نبود” آن را مختص دوران دفاع مقدس ندانست و اذعان کرد: امروز به وضوح نقش و اثرگذاری سپاه در حراست از انقلاب و اسلام قابل مشاهده است و همگان می دانند که پاکترین، مومن ترین، شجاع ترین و خدوم ترین فرزندان این مملکت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

 

امام جمعه پارسیان، سپاه را یک سازمان منظم و منسجم به برکت وجود پاسدارانی مجاهد دانست و اظهار کرد: دوران انقلاب سپاه کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است، مجاهدت های دفاع مقدس حامی و یاور دولت ها در دوران سازندگی و خدمت به مردم در مناطق محروم و حضور مخلصانه و محاهدانه در حوادثی چون سیل، زلزله، و بیماری کرونا و….برای کمک به مردم نام سپاه را در تمامی مقاطع انقلاب جاودانه کرده است.

 

حجه الاسلام بارانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دفع کننده فتنه های سست عنصران و منافقان داخلی دانست و افزود: با وجود فشار سنگین تهمت ها و لجن پراکنی بیگانه و داخلی، در همه خطرات و فتنه ها سپاه در اوج صداقت و اقتدار در کنار انقلاب و مردم ایستاده است.

 

وی، اقتدار سپاه را بازدارنده همه تهدیدات دنیای استکبار خواند و با اشاره به فلسفه ایستادگی کشور بر تمامی اصول و آرمان های خود در دنیا و عدم توانایی دشمن در عملیاتی کردن تهدیدات، گفت: سپاه به عنوان نماد قدرت، اقتدار و عظمت ملت ایران جانانه در برابر مستکبرین ایستاده است و دشمنان خارجی و برخی سست عنصران داخلی بدانند سپاه پاسداران یک‌ موجود سر به زیر کنار نشسته و مشغول کارهای اداری نیست بلکه یک موجود بیدار و رصد کننده ی بصیر است که هر متجاوزی را که در هوا، دریا و زمین نسبت به ایران اسلامی و ملت بزرگ آن مشاهده کند با قدرت آنرا از هستی ساقط خواهد کرد و در عمل هم این را اثبات کرده اند لذا دشمن جرات عملی کردن اوهام پوشالی خود را ندارد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد و جامعِ شاخصه های مهم در پاسداری از انقلاب معرفی و عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه و خصوصا در بین پاسداران عزیز ترویج و تبیین شود و یقینا با عمل به این سیره نورانی ما شاهد میلیون ها سلیمانی در جامعه اسلامی خواهیم بود و این نکته ای است که دشمنان اسلام و انقلاب به شدت از آن هراس دارند.

 

حجت الاسلام بارانی، با تقدیر و تشکر صمیمانه از پاسداران مومن شهرستان پارسیان به دلیل تلاش ها و مجاهدت آنها در خدمت به مردم و انجام ماموریت های محوله، خاطرنشان کرد: امیدوارم جوانان پاسدارِ مخلص و مومن با درک و شناخت صحیح مکتب امام و رهبری، همچنان این خط نورانی را دنبال کنند و قطعا با همدلی و همراهی ملت بزرگ ایران، انقلاب به اهداف متعالی خود خواهد رسید و در این مسیر با وحدت و انسجام ملی، آمریکا و بزرگ تر از آمریکا نیز هیچ غلطی نمی توانند کنند.