امام جمعه پارسیان: شهید قاسم سلیمانی نماد عزت خواهی ایران در دنیا بود/ هزینه خرید تابوت برای نیروهای آمریکایی دو چندان خواهد شد

امام جمعه پارسیان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد عزت خواهی ایران در دنیا بود که شهادتش هزینه خرید تابوت برای نیروهای آمریکایی دو چندان خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: رگ حیاتی دین، امر به معروف و نهی از منکر است که دشمن همه تلاش خود را می کند تا این فریضه الهی را از بین ببرد اما هیچ کس نباید بگویند به من چه و به تو چه، باید در قبال اسلام مسئول باشیم، اگر امروز آرامش در منازل ما حکم فرماست برای این است که قاسم سلیمانی ها نگفتند به من چه.

 

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی همه آزادگان جهان را عزادار کرده است، تصریح کرد: شهادت ایشان نه تنها ایران اسلامی را بلکه همه آزادی خواهان جهان عزادار کرده است، سردار سلیمانی نماد عزت خواهی ایران در دنیا بود و آمریکایی ها متوجه نیستند که چه غلطی کرده اند و مطمئن باشند که بابت این غلط کردن تنبیه خواهند شد.

 

وی، خطاب به احمق های آمریکایی و مزدوران منطقه، هشدار داد: به برکت خون شهید سلیمانی آمریکایی ها روز خوش را دیگر در منطقه نخواهند چشید و این احمق ها و مزدوران منطقه بدانند که هزینه خرید تابوت های سربازان خود را دو چندان باید پرداخت کنند.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، شهادت سلیمانی را نشان از عصبانیت آمریکا دانست و عنوان کرد: شهید سلیمانی بارها به آمریکا و همدستانش سیلی زد و داعش که دست نشانده آنها بود را از منطقه بیرون انداخت، آمریکا هزینه های گزافی را در عراق انجام داد اما در شب سال نو میلادی سفارتخانه اش به آتش کشیده می شود.

 

امام جمعه پارسیان، در ادامه، کلنگ زنی ۷ پروژه آموزشی در شهرستان را ستود و تاکید کرد: نیمی از هزینه این پروژه ها را خیرین پرداخت می کنند و این زندگی پاک است که انسان برای هم نوع خود انجام می دهد و این فعالیت های خیرخواهانه باید تجلیل شود.