امام جمعه پارسیان: عده ای در پی تحریف خط و راه امام(ره) هستند/ نگاه نمایشی به امام خمینی ظلم به ایشان است

بیست و نهمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و اهل سنت در حسینیه چهارده معصوم(ع) پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع عزاداران حرم امام خمینی(ره)، اظهار کرد: کسانی که امام(ره) را درک کرده اند می دانند که ایشان به نکته اشاره داشتند که مولای متقیان صفات متضادی را در خود داشتند، شخصی که در عین اقتدار و ایستادگی و صلابت، در برابر هجمه های دشمنان داخلی و خارجی می ایستد و کوتاه نمی آید و منفعل نیست.

میرزایی، به قدرت در عین تواضع حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: یک ابرقدرتی که از شوروی به ایران آمد امام (ره) حاضر نشدند که دست او را بگیرند و این اقتداری بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی از خود نشان داد، همانطوری که مولای متقیان با وجود تواضع و فروتنی در برابر دشمنان مقاوم و مقتدر بود.

امام جمعه پارسیان، همچنین با اشاره به اقتدار مقام معظم رهبری در برابر دشمنان این نظام، گفت: در حادثه منا، هنگامی که آل سعود در تحویل دادن اجساد ایرانیان با تردید و تاخیر مواجه شدند، با یک تشر مقام معظم رهبری، هیمنه توخالی و پوشالی این مزدوران را به چالش می کشد.

وی، با بیان اینکه امام خمینی(ره)، در سه جبهه علیه دشمنان می جنگید، تصریح کرد: جبهه قاسطین، ناکثین و مارقین جبهه هایی بودند که امام امت در برابر آنها ایستادگی می کند، کسانی که عهدشکن و خودفروخته بودند ولی امام خمینی(ره) با تمام وجود در برابر آنها می ایستد و ذره ای قدم به عقب نمی گذارد.

حجت الاسلام میرزایی، افزود: جبهه های قاسطین، ناکثین و مارقین اکنون نیز دردر برابر دهه سوم و چهارم انقلاب ایستاده اند، کسانی که از سفره این انقلاب خوردند اما در برابر انقلاب و رهبری معظم قدعلم کرده اند، آنهایی که در برابر بنیانگذار انقلاب و مولای متقیان نیز ایستادند و فعالیت خبیث آنها تمام ناشدنی است.

امام جمعه پارسیان، با تاکید بر اینکه عده ای در پی تحریف خط امام(ره) هستند، عنوان کرد: اصول امام خمینی(ره) را باید در منویات مقام معظم رهبری جست که سالیان سال تبیین می شود، اصول امام را باید در صحیفه ایشان پیدا کرد، اما برخی امروز در صدد تحریف خط و راه امام هستند.

وی، نگاه کردن نمایشی به امام خمینی(ره) را ظلم به ایشان دانست و اظهار کرد: این که تکه ای از شخصیت امام و جریان های قساوت را ببینیم و به نسل چهارم انقلاب نشان دهیم یک تعریف نمایشی و تحریفی از امام است، امامی که کشور را از چنگال غرب و شرق نجات داد و به آن عزت بخشید.