امام جمعه پارسیان: مسئولان جریان اصیل دانشگاهی را تقویت کنند/ نباید مطالبات مردم در هیاهوی جنایات اشرار نادیده گرفته شود

امام جمعه پارسیان با اشاره به سابقه تاریخی جنبش دانشجویی در مبارزه با طاغوت اظهار کرد: مسئولان جریان اصیل دانشگاهی را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، ایشان را دارای شخصیتی معنوی و ارزنده و مورد احترام و تکریم اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد و گفت: امام صادق(ع) علاوه بر مژده ولادت این بانو از وفات و محل دفن ایشان نیز اطلاع می دهند و برای زیارت با معرفت ایشان وعده بهشت می دهند که همگی نشان دهنده عظمت این بانوی بزرگ جهان اسلام است.

 

حجت الاسلام بارانی، ضمن گرامیداشت روز دانشجو به سابقه درخشان جنبش دانشجویی در مبارزه با طاغوت و دخالت های مستکبرین در کشور اشاره کرد و افزود: جنبش دانشجویی در کشور ما همیشه ضد استکبار، سلطه، استبداد و اختناق و به شدت عدالت خواه بوده است لذا مسئولین دانشگاهها نیز موظفند این جریان اصیل دانشجویی را تقویت و حمایت کنند.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان با تاکید به اینکه برنامه های دانشگاه باید در جهت رسالت بزرگ این نهاد علمی باشد، تاکید کرد: به کارگیری همه ظرفیت های مادی و معنوی در راستای پیشرفت و توسعه علمی و صنعتی و مادی کشور همراه با رشد معنوی و اخلاقی و سیاسی رسالت بزرگ دانشگاههاست و همه برنامه ها باید در جهت این رسالت مهم باشد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، قوای سه گانه را به قدرشناسی از حرکت هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران فراخواند و اظهار‌کرد: مردم سوالات و شبهات و نگرانی هایی دارند که باید مسئولان به آنها پاسخ دهند.

 

وی، بی تدبیری در اجرای کار، عدم واریز یارانه به حساب برخی از خانوارها، عدم تخصیص سهمیه بنزین به برخی از مشاغل همچون صیادی و …را از جمله نگرانی مردم دانست و تصریح کرد: نباید مطالبات مردم در هیاهوی این چند روزه و جنایات اشرار نادیده گرفته شود و همه قوای کشور موظفند در این زمینه به کمک مردم بشتابند.

 

حجت الاسلام بارانی، اولویت و ضرورت امروز کشور را اتحاد و انسجام و همدلی مردم و مسئولان ارزیابی و خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه ها و خباثت دشمنان قسم خورده ملت ایران، امروز کشور بیش از پیش نیازمند اتحاد و همدلی است و به لطف الهی این امر مهم، با بصیرت مردم و تلاش جهادی مسئولان مثل چهل سال گذشته محقق خواهد شد و دشمن خبیث آرزوی تفرقه بین ملت و جدایی آنها از نظام اسلامی رابه گور خواهد برد.