امام جمعه پارسیان: مسئولان شهرستان مشکلات تعاونی مرزنشینان و روستایی را حل کنند/ انقلاب اسلامی سمبل مبارزه با استکبار است

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سمبل مبارزه با استکبار است، اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی عرصه را روز به روز بر ظالمان عالم محدود تر کرده است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب را ترسیم می کند.

 

میرزایی، اظهار کرد: این بیانیه حاصل تجربیات و مدیریت رهبری است که در تمام صحنه های انقلاب و قبل از آن بوده و از دل حوادث خطرناکی که هر یک به تنهایی برای از پا درآوردن یک نظام نو پا کافی بود پیروز و سربلند آمده و ایران اسلامی را با قدرت و اقتدار مثال زدنی همراه با سه اصل عزت ،حکمت و مصلحت به سوی قله های عظمت و افتخار هدایت کرده است.

 

امام جمعه پارسیان، بیانیه گام دوم انقلاب را برنامه راهبردی نظام توصیف و تاکید کرد: همه سیاست گذاران، تصمیم سازان و آحاد مردم به خصوص جوانان این برنامه را با هدف ساختن تمدن نوین اسلامی در دستور کار قرار دهند.

 

وی ادامه داد: امروز بعد از چهار دهه از عمر پر خیر و برکت انقلاب و بنا بر اذعان دوست و دشمن به قدرت برتر تبدیل شده ایم و تمام این راه سخت را در اوج ظالمانه ترین تحریم ها که تاریخ به یاد دارد، طی کردیم.

 

حجت الالام میرزایی، به سه نکته از این بیانیه مهم اشاره و تصریح کرد: اعتقاد راسخ و خلل ناپذیر به درستی و صلابت راه انقلاب که ایران را در اکثر مولفه های قدرت و اقتدار ملی در رتبه های برتر قرار داده است

 

خطیب نماز جمعه پارسیان افزود: البته در برخی از حوزه ها مانند مدیریتی ، اقتصاد و معیشت روزانه واقعا مشکلات طاقت فرسا وجود دارد که البته چیزی از قدرت ملی و اراده مردم فرو نکاسته است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواهی صادق بر این ادعا است.

 

وی دمیدن روحیه امید و خود باوری را نکته بعدی بیانیه معرفی و تاکید کرد: اگر طبق نقشه راه مقام معظم رهبری پیش برویم در مسیر عزت هستیم و الا به‌عنوان قدرت عقب مانده در منطقه تبدیل می شویم.
که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم آمریکا و صهیونیست خواب شکست ایران را هم نخواهند دید.

 

وی ادامه داد: آینده از آن انقلاب اسلامی است و بر خلاف اعتقاد غرب زدگانی که همیشه مرعوب مغرب زمین بودند ، ایجاد تمدن نوین اسلامی دست یافتنی است.

 

میرزایی، انقلاب اسلامی را سمبل مبارزه با استبداد و استکبار به سرکردگی آمریکا و شبکه فاسد صهیونیستی دانست و تاکید کرد:‌ مقاومت و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی عرصه را روز به روز بر ظالمان عالم محدود تر کرده است به طوری که در هیچ زمانی مانند امروز آمریکا و صهیونیست ضعیف نبودند.

 

وی یادآور شد که هر کجا کار به همانند دفاع مقدس و عرصه های افتخار آمیز به دست جوانان معتقد و متعهد بود سرعت پیشرفت و موفقیت بسیار بالا بوده است

 

امام جمعه پارسیان، دو کار را اولویت امروز جامعه دانست؛ اولا؛ سر و سامان دادن به اقتصاد و امور معیشتی مردم با قدرت و قاطعیت و این که حضور مردم در صحنه های انقلاب نباید کوتاهی مسئولان را به دنبال داشته باشد و دوم؛ این که با اعتماد و تجربه چهل ساله به راه انقلاب ادامه دهیم تا به دست صاحب اصلی آن برسد چرا که به فرموده امام این مملکت، مملکت صاحب الزمان(عج)است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به ملاقات بشار اسد با مقام معظم رهبری گفت: این حضور شیرینی مقاومت هفت ساله سوریه در مقابل اهریمن های زمانه است، بشار اسد به دیدار ولی امر مسلمین آمد تا بگوید بدون حضور ایران هر طرح امنیتی عملا محکوم به شکست است.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با توجه به رویکرد ناحیه مقاومت بسیج در طرح قرارگاه محلات با محوریت شاخصه های اسلامی، گفت: هدف از این طرح حرکت به سمت تشکیل محله های اسلامی در تمام ابعاد اعتقادی ،سیاسی ،اقتصادی و امنیتی است که همکاری همه مردم ، ائمه جماعات و مسئولان را نیاز دارد

 

امام جمعه پارسیان، با تبریک ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد به دستور حضرت امام راحل در سال ۵۷ گفت:کمیته امداد امام نهادی در تحقق محرومیت زدایی است.

 

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان از کشف ۶۰۰ کیلو حشیش و دستگیری برخی از عوامل توسط نیروی انتظامی تشکر و بر هوشیاری مردم تاکید کرد.

 

حجت الاسلام میرزایی، از اقدام انقلابی فرماندار بندر لنگه از کشیدن پرچم آمریکا و صهیونیست در ورودی فرمانداری تشکر و تاکید کرد: بر خلاف اقدام عجیب فرماندار پاکدشت ، نشان داد که مدیران باید روحیه انقلابی و استکبار ستیز داشته باشند چرا که تجربه چهل ساله نشان داده است که آمریکا و غده سرطانی صهیونیست دشمن قسم خورده انقلاب هستند.

 

میرزایی، با توجه به مشکلاتی در تعاونی مرزنشینان و روستایی پیش آمده از مسئولان ذی ربط جهت حل این مشکلات در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.