امام جمعه پارسیان: مشکل مردم رفراندوم نیست/ به جای تغییر قانون اساسی به دنبال تغییر قیمت مرغ و روغن باشید

امام جمعه پارسیان با اشاره به سخنان برخی مسئولان در اجرای رفراندوم، گفت: مشکل مردم رفراندوم نیست و به جای تغییر قانون اساسی به دنبال تغییر قیمت مرغ و روغن باشید.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، گفت: بزرگداشت ایام شهادت صدیقه طاهره(س) وظیفه مهم دینی و اسلامی است و در این ایام باید مناقب و فضایل و سیره این بانوی بزرگ بازگو شود .

 

وی، با بیان روایتی از امام زما(ع) افزود: الگوگیری از رفتار و اخلاق حضرت زهرا (س ) در موضوعات مختلف می تواند نجات دهنده حیات فردی و اجتماعی ما باشد زیرا ایشان الگوی کامل در عبادت فردی، همسرداری، فرزند پروری، خانواده، ولایت مداری و حضور در عرصه سیاست و اجتماع هستند و در یک کلام گرفتن دامان فاطمه زهرا(س) رمز مهم عاقبت بخیری است.

 

حجت الاسلام بارانی، با گرامیداشت روز ۹ دی ماه ؛این روز را نماد بلوغ سیاسی ملی ایرانیان دانست و در تبیین عوامل شکل گیری فتنه ها، تاکید کرد: تردید آفرینی و ایجاد شک و شبهه در مردم نسبت به نظام اسلامی از خطوط ثابت دشمن برای ایجاد فتنه هاست که امروز هم همان خط به وضوح مشاهده می شود.

 

وی، ادامه داد: روز بصیرت نمادی است که ملت انقلابی باید با شناخت دقیق میدان و مبانی امامین انقلاب در بحران بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، القا فساد سیستمی و متهم کردن اکثر مسئولان کشور به فساد را ظلم بزرگ به نظام اسلامی و مدیران خدوم و پرتلاش دانست و تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه ای دشمن در خارج و متاسفانه برخی دلسوزان داخلی نیز به همین مساله دامن می زنند در حالی که حقیقت این است که اکثر مدیران کشور افرادی پاک دست، مومن و متعهد و کاردان هستند و سیستم نظام اسلامی نیز عدالت محور و فساد ستیز است و مشکلات موجود نیز امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت جوان ِ حزب اللهی مرتفع گردد ان شاءالله.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی پارسیان، با انتقاد از بیان سخنان اختلاف افکن و تفرقه آفرین برخی مسئولان در کشور گفت: اصرار بر مسیر بی نتیجه مذاکره و پیوستن به قراردادهایی که به خوبی می دانیم کجاها آماده و پخت و پز می شود چه معنا دارد؟! اگر به دنبال شفافیت هستیم چرا خودمان مستقل عمل نکنیم؟! و از طرفی دیگر چرا طرح هایی مانند ایران کد؛ شبنم ، کارت سوخت و….. که در راستای شفافیت بود کنار گذاشته شد؟

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با یادآوری سخنان مسئولان وزارت امور خارجه مبنی بر عدم تعهد به حل مشکلات در صورت پیوستن به FATF، عنوان کرد: برجام که دهها وعده و وعید در امضا آن بود چه نتیجه ای برای ملت ما داشت که حالا FATF داشته باشد؟ و این در حالی است که ما از ۴۱ تعهد FATF به ۳۹ تعهد آن عمل کرده ایم اما به نتیجه ای نرسیده است.

 

حجت الاسلام بارانی، خاطرنشان کرد: همه بدانند امروز مشکل مردم تغییر قانون اساسی و رفراندوم نیست، بلکه اگر کمی به کوچه و خیابان بیایید متوجه می شوید که به جای تغییر قانون اساسی باید به دنبال تغییر قیمت پوشاک، تخم مرغ، مرغ و روغن ….مردم باشید و قطعا حمایت رهبری عالیقدر و مردم بصیر از شما تا زمانی است که به اهداف، آرمان ها، و ارزش های دینی، ملی و انقلابی ملت پایبند باشید .