امام جمعه پارسیان: منع دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر مطابق با موازین شرع و عرف جامعه است/” اف ای تی اف ” شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است

امام جمعه پارسیان با اشاره به تصمیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قبال منع دوچرخه سواری بانوان اظهار کرد: از سلامتی و ورزش بانوان همراه با حفظ شئونات زن مسلمان دفاع می کنیم و منع دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر مطابق با موازین شرع و عرف جامعه است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: وقتی خود را می توان مدعی مهدویت بنامیم که بتوانیم دل های مردم را به سمت امام و حجت خدا جذب کنیم.

 

میرزایی، با تبریک نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد:حضرت حجت همچون آفتابی عالم تاب ، تمام هستی را از وجود ذی وجود خود بهره مند می گرداند.

 

وی، همچنین از تجمع عاشقان امام زمان و میثاق با حضرت برای اولین بار در شهرستان خبر داد و بر حضور در این مراسم تاکید کرد.

 

امام جمعه پارسیان، با اشاره به دیدار مدال آوران بازی های پارا آسیایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید معظم له به تقابل با تهاجم ولنگاری، گفت:همه ما وظیفه داریم در مقابل هجمه های نرم دشمن، قدرت نمایی فرهنگی داشته باشیم و اجازه بی عفتی و پایمال شدن ارزش ها را در جامعه ندهیم.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با دفاع از ورزش و سلامتی بانوان با حفظ شئون زن مسلمان، تصریح کرد: تصمیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در منع دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر کاملا مطابق با موازین شرع و عرف جامعه است و با توجه به آماده شدن فضای امن برای بانوان محترم و بازدید مدیر کل ورزش و جوانان در جهت رفع مشکلات و تامین دوچرخه در این پارک ، می توانند بدون دغدغه به ورزش بپردازند‌.

 

میرزایی، با اشاره به اظهار نظر برخی از مسئولان نسبت به پولشویی در کشور، عنوان کرد: برخی در کشور همان خواسته های دشمنان را مطرح می کنند و زبان گویای دشمن قسم خورده شده اند.

 

وی ادامه داد: با وجود قانون مبارزه با پولشویی، اگر اراده ای برای مقابله با این پدیده زشت وجود دارد نیازی به تصویب اف ای تی اف نیست، اف ای تی اف شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است.

 

امام جمعه پارسیان، بهانه پیوستن به اف ای تی اف را دقیقا همان بهانه دولت قاجار و دولت پهلوی دانست که می گویند، ما نمی توانیم با پول شویی مبارزه کنیم و باید به بیگانگان سپرده شود و امروز نیز مدیران اف ای تی اف همان هایی هستند که به قصد براندازی نظام مقدس اسلامی پرچم مقابله برافراشتند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به گستاخی وزیر خارجه آمریکا که گفته بود،‌ حکومت ایران باید انتخاب کند که مردمش بتوانند غذا بخورند یا نه، گفت: دشمنان قسم خورده ملت مقاوم، ایران را تهدید به گرسنگی می کنند و می گویند اگر می خواهید شکمتان سیر باشد نباید موشک و هسته ای داشته باشید و آنچه ما می خواهیم باید انجام دهید.

 

وی یادآور شد: با مطالعه تاریخ ننگین سر سپردگی به دشمنان در دوره قاجار و پهلوی و فاجعه بار ترین دوره های قرن آیا باز برای تکرار آن می خواهید به دشمن اعتماد کنید و اهرم های قدرت را با دستان خود نابود کنید.

 

حجت الاسلام میرزایی، تاکید کرد: دشمن نگران است چون می بیند ایران نه تنها امنیت خود را تامین می کند بلکه باعث تاثیر در امنیت سایر مرزها در کشورهای منطقه شده و مانع منافع استکباری نیز شده است.

 

امام جمعه پارسیان خطاب به اظهارات گستاخانه مسئول آمریکایی، اظهار کرد: شما به جای دلسوزی برای مردم ایران به فکر پنجاه میلیون گرسنه خود باشید که ته مانده غذای ایرانیان، چهل میلیون شما را سیر خواهد کرد.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به دستیابی دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا و خوشحالی برخی در داخل گفت: رویکرد دو حزب معروف در آمریکا در قبال تحریم های ایران یکی است و آنها با هم اتفاق نظر دارند لذا دست از خوش بینی بردارید چرا که ابر قدرت آمریکا در حال تبدیل به چالشگری بی تاثیر می گردد.

 

حجت الاسلام میرزایی، با توجه به جواب قاطع گروههای مقاومت اسلامی فلسطینی در برابر حملات وحشیانه صهیونیستی به سرزمین های اشغالی و اعلام آتش بس از طرف صهیونیستی ها،تصریح کرد: صدای شکستن استخوان های رژیم جعلی صهیونیستی به صدا درآمده و زمان بزن در رو تمام شده و موشک جواب موشک و ویرانی در مقابل ویرانی خواهد بود.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک هفته وحدت، خاطر نشان کرد: وحدت جهان اسلام یعنی ید واحده شدن همه مسلمانان علیه سلطه گری مستکبران و این هفته فرصتی برای طرح یکی از مهمترین نیازها و دغدغه های امروز جهان اسلام است‌.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به شروع هفته مبارک بسیج ضمن تبریک این مناسبت، اضافه کرد: بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور است.

 

وی ادامه داد: بسیج به همان اندازه که در بعد نظامی توانسته دست متجاوزان را از کشور قطع کند، در زمینه علمی هم موفق شده با جهاد علمی، تولید علم و تلاش علمی به پیشرفت و حل مشکلات کشور کمک کند.

 

حجت الاسلام میرزایی از حضور دکتر جاودان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان را در جمع نماز گزاران تشکر و جهت شبانه روزی کردن یک داروخانه در سطح شهر درخواست کرد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سالروز شهادت فرمانده خلاق، بسیجی و خط شکن مهدی زین الدین و درگذشت ستار خان مبارز آزادی خواه نهضت مشروطه را گرامی داشت.