امام جمعه پارسیان: هدف قرارگاه تحول محلات تربیت نسل جوان انقلابی است/ در همه روستاهای پارسیان قرارگاه شکل می گیرد

مام جمعه پارسیان با اشاره به شکل گیری قرارگاه تحول محلات در پارسیان، گفت: این قرارگاه با هدف تربیت نسل جوان انقلابی باید در همه روستاها شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دیدار امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار پارسیان به همراه فرمانده سپاه پارسیان با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و مسئولین قرارگاههای تحول محلات سپاه در سالن جلسات ناحیه مقاومت برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه پارسیان، در دیدار، با بیان اینکه جلسات فرهنگی برایم شیرین است، گفت: قرارگاه تحول محلات در پارسیان برجسته است.

 

بارانی، با بیان اینکه هرکاری که در شهرستان صورت می پذیرد پای قرارگاه تحول محلات در میان است، اظهار کرد: قرارگاه تحول محلات یک اهداف و چشم اندازهایی دارد و همه اینها یک وسیله است برای رسیدن به هدف اصلی که تربیت یک نسل جوان مومن و متخصص انقلابی است.

 

وی، با اشاره به اینکه همه برنامه ها و فعالیت ها ذیل این هدف اصلی باید حرکت کنند، تاکید کرد: باید یک قرارگاه مرکزی فرهنگی تربیتی که قرارگاههای تحول محلات ذیل این قرارگاه مرکزی فعالیت کنند، ایجاد شود.

 

امام جمعه پارسیان، با اشاره به اهمیت قرارگاههای محلات در پارسیان، عنوان کرد: شورای تبلیغ با محوریت قرارگاههای تحول محلات شکل خواهد گرفت و همه روستاها این طرح را پیش خواهند برد، در پارسیان با توجه به فرصت ها و ظرفیت های متعدد و مناسب جا برای خدمت وجود دارد و همگان دست به دست هم در پی رفع مشکلات مردم باشیم.

 

مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان نیز در این دیدار، با بیان اینکه در بسیج، چه شیعه و چه اهل سنت باید عامل وحدت باشد، اظهار کرد: اگر توسعه ای در شهرستان رقم می خورد و اگر هماهنگی هایی وجود دارد در پی وجود وحدت در منطقه است.

 

فرماندار پارسیان با تاکید بر اینکه وحدت عامل اصلی امنیت است، عنوان کرد: دشمن در حال نفوذ به کشور و همچنین کشور های حوزه خلیج فارس است و عمده تلاش دشمن نیز برای نفوذ در بسیج است زیرا از بدنه ملت است.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان نیز در ابتدای این دیدار، از فعالیت های قرارگاه تحول محلات سپاه گفت و تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول هر محله است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند و در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاههای بسیج و مسجد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.