امام جمعه پارسیان: چرا مسئولان یک طرح را دوبار کلنگ زنی می‌کنند/ کلنگ زنی های چند باره مردم را نسبت به خدمات انقلاب دلسرد می‌کند

امام جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت آب شیرین کن پارسیان و کلنگ زنی دوباره مسئولان استانی طی سه سال، گفت: مسئولین مراقب باشند که کلنگ زنی های چند باره مردم را نسبت به خدمات انقلاب دلسرد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع پرشور نمازگزاران حاضر در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی ) با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: انقلاب اسلامی از آغاز پیدایش با یک جبهه متحد از دشمنان بین المللی مواجه بوده است و علت این دشمنی نیز این بوده که نظام اسلامی زیر بار هنجارهای رایج در دنیا نرفت و طبق منطق قرآنی عمل کرد.

 

حجت الاسلام بارانی، راه مقابله با دشمن را استحکام بخشی درونی و هویت ملی و کمک نکردن به دشمن دانست و تاکید کرد: الگوی بارز این موارد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که به معنای واقعی کلمه یک ایرانی شجاع و یک مسلمان موحد بود و در جهت عزت اسلام و ایران با تمام وجود جهاد کرد و امروز باید بر آرمان ها پافشاری، مقاومت و ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیات دستاوردها و خدمات کم نظیر انقلاب را منکر شود.

 

وی، با انتقاد از همراهی برخی در داخل کشور با خط دروغ رسانه ای دشمن و عدم توجه به خدمات گسترده عمومی در سراسر کشور اذعان کرد: بحمدالله کارهای بزرگی در حوزه های مختلف انجام شده است و البته عقب ماندگی ها را نیز واقع بینانه قبول داریم اما باید بدانیم عقب ماندگی ها به دلیل انقلاب نیست بلکه به دلیل انقلابی عمل نکردن مسئولان است که مشکل معیشتی مردم، فاصله طبقاتی، اشرافی گری و دوری از مردم توسط برخی مسئولان در راستای همین فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب است.

 

امام جمعه پارسیان، ضمن دعوت از رسانه ها، نخبگان، جوانان، جنبش های دانشجویی شهرستان در ورود به بحث فساد، رانت، زمین خواری، عدم کارآمدی و ترک فعل ها از جانب برخی مسئولان خاطرنشان کرد: مردم نسبت به نابسامانی ها و فسادها حساس اند و امروز خط قرمز مردم و مسئولین انقلابی فساد است و سکوت در برابر این مسائل خیانت به ملت و انقلاب است و به لطف الهی یقین بدانید به کوری چشم دشمنان این ملت بزرگ، آینده ملت و انقلاب به مراتب درخشان تر و بهتر از امروز خواهد بود.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان، ضمن قدردانی صمیمانه از مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به افتتاح اسکله شماره پنج بندر پارسیان توسط ریاست محترم جمهوری گفت: ساخت صد در صد ایرانی بزرگترین بندر تخصصی، صنعتی و معدنی و تجاری کشور با تکیه بر دانش جوانان نخبه این کشور مایه مباهات، افتخار و غرورآمیز است که بازهم به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص ) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این افتخار بزرگ رقم خورد.

 

وی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را خط شکن و در صف اول جهاد اقتصادی در کشور معرفی کرد و در تبیین عامل این موفقیت گفت: عامل این موفقیت های بزرگ قطعا روحیه انقلابی و انگیزه جهادی و خدمت الهی است لذا قرارگاه خاتم پرچمدار سازندگی و آبادانی در کشور است و هر کجا نظام اسلامی نیاز داشته است به عنوان یک تکیه گاه مستحکم در خودکفایی کشور، ایفای نقش کرده است.

 

حجت الاسلام بارانی، تصریح کرد: مصداق بارز شعار (ما می توانیم )ملت ایران در عرصه عمل، قطعا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که در همه این سالها برای کشور عزت آفرینی و توسعه اقتصادی را به ارمغان آورده است و زیبایی این کار هم تکیه این قرارگاه به جوانان و نیروهای مستعد داخلی در کسب این افتخار آفرینی هاست.

 

امام جمعه پارسیان، کسب افتخارات و خدمت جهادی به مردم را در اتاق های شیشه ای پایتخت غیرممکن دانست و عنوان کرد: مسئولان قرارگاه بدون ترس و هراس از دشمن و تهدیدات آن، در کف میدان جهاد اقتصادی هستند که باید الگویی برای سایر مسئولان کشور باشد.

 

وی، کلنگ زنی های چند باره و بی نتیجه توسط برخی مسئولان را موجب دلسردی مردم و زیر سوال بردن خدمات کم نظیر نظام اسلامی ارزیابی کرده و گفت: مسئولان محترم توجه کنند و در کلنگ زنی ها عجله نکنند، متاسفانه پروژه آب شیرین کنی که در سال ۹۷ کلنگ زنی شده و تا به امروز هیچ اقدامی برای اجرای آن انجام نشده، دوباره در همان مکان کلنگ زنی می شود که حقیقتا بنده فلسفه این کلنگ روی کلنگ زدن ها را متوجه نمی شوم!! سوال مردم این است که اگر همان پروژه است که پس از دوسال باید افتتاح می شد و دیگر کلنگ زنی جدید افتخاری نداد!! و اگر پروژه دیگری است، پس مسئولان اعلام کنند که سرنوشت قبلی چه شد ؟ و آیا همین سرنوشت هم در انتظار کلنگ زنی جدید خواهد بود؟؟ امیدوارم مسئولان مربوطه به این مسائل توجه و پاسخ دهند چرا که موجب بدبینی مردم به تلاش مخلصانه اکثریت مسئولان خدوم خواهد شد و سلب اعتماد عمومی با واسطه عملکرد ضعیف برخی ها اصلا قابل قبول و پذیرش نخواهد بود.