امام جمعه پارسیان: یکی از شاخصه های مسئولین انقلابی حضور در بین مردم است/ در هشت سال دفاع مقدس، حقوق نجومی و کاخ نشینی وجود نداشت

امام جمعه پارسیان با اشاره به حضور مسئولین استانی در شهرستان، گفت: یکی از شاخصه های مسئولین انقلابی حضور در بین مردم است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان با تبریک هفته دفاع مقدس و جان فشانی رزمندگان اسلام، گفت: دفاع مقدس ایران تقابلی بود که قبل از انقلاب شروع شد و هنوز هم ادامه دارد با این تفاسیر که تمام دنیای کفر در برابر ملت ایران ایستادند.

 

حجت الاسلام بارانی، با بیان اینکه دشمن در این سال ها همواره به روش های مختلف از کوتا و ترور گرفته تا تحریم، علیه ایران اسلامی، دشمنی کرده است، تاکید کرد: امام راحل با بینش خود این تشخیص را دادند که جنگ ما جنگ بین حق و باطل است و براساس همین راهبرد، جنگ را پیش بردند.

وی افزود: این ملت بود که مومنانه به صحنه آمدند و حاصل این اتحاد امت دانشگاه انسان سازی بود، شهید همت ها، باکری ها و حاج قاسم سلیمانی ها خروجی این مکتب انسان ساز هستند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه امروز نگاه دلسوزان انقلاب باید در پی تقویت روحیه انقلابی باشد، تصریح کرد: امروز در دولت، قوه قضاییه و مجلس باید این فرهنگ انقلابی از ایثار و گذشت تا روحیه جهادی داشتن تقویت شود.

 

بارانی، به این نکته اشاره کرد که در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، همه رزمنده بودند و کسی حقوق نجومی دریافت نمی کرد و کاخ نشین بود، گفت: خیلی از ماها جنگ را ندیدیم اما می توانیم برای شناخت دقیق از این افتخار آفرینی ها به مکتب حاج قاسم سلیمانی نگاه بیندازیم و آن را مطالعه نماییم.

وی، مکتب حاج قاسم سلیمانی را نماد برجسته فرهنگ دفاع مقدس و الگویی مناسب برای مدیران امروز دانست و عنوان کرد: همه مدیران در هر جایگاهی باید این مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

حجت الاسلام بارانی، با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: شیوع ویروس کرونا مانع از رفع دلتنگی شد، متاسفانه امسال هم از این فیض بزرگ محروم هستیم اما این عشق و حرارتی است که هیج زمان خاموش نخواهد شد.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به حضور مسئولین استانی در شهرستان، اظهار ‌کرد: یکی از شاخصه های مسئولین انقلابی حضور در بین مردم است، حضور در بین مردم و لمس درد و رنج مردم از شاخصه های انقلابی بودن است.

وی، به سخنان امام علی(ع) مبنی بر اینکه از مردم در مدت زمان طولانی غریب مباش، اشاره کرد و گفت: اگر میزی داریم و حقوقی دریافت می کنیم برای این است که نوکری مردم کنیم، کمترین کار یک مسئول حضور در اجتماع مردم است، مردم هم حقیقتا یک نجابت و خوبی دارند، هر جا حکومت و مسئولین و انقلاب به مردم نیاز داشت مردم در صحنه بودند.