امیدوارم سال آینده کشورهای بیشتری در فستیوال فوتبال ایران شرکت کنند

رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور تیم های بیشتری از کشورهای همسایه در فستیوال بین المللی فوتبال باشیم چرا که تبادل اطلاعات فرهنگی و فنی می تواند زمینه ساز بستر رشد و موفقیت هر تیمی باشید.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال صبح امروز پنجشنبه در حاشیه آغاز فستیوال بین المللی فوتبال خطاب به تیم های شرکت کننده گفت: خوشحالم که شاهد حضور تیم های افغانستان، پاکستان و تاجیکستان در اولین فستیوال بین المللی هستم و به سفرای کشورهای فوق و همچنین سفیر عراق در ایران و مسئولین فدراسیون فوتبال خیر مقدم می گویم.

وی در ادامه بیان کرد: فستیوال بین المللی فوتبال با هدف توسعه تجربیات بین المللی به ویژه رده های سنی زیر 12 سال برگزار می شود تا به تجربیات فنی این فوتبال آموزان افزوده شود و امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور تیم های بیشتری از کشورهای همسایه باشیم. چرا که تبادل اطلاعات فرهنگی و فنی می تواند زمینه ساز بستر رشد و موفقیت هر تیمی باشید.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: ارتقاء دانش و روابط فرهنگی باعث رشد ورزش می شود و ما قصد داریم با برگزاری فستیوال های مختلف در رده های سنی زی ر12 و 14 سال به ارتقا سطح فنی و علمی فوتبال آموزانمان بی افزایم تا فوتبال ایران رشد کند و آینده تیم های ملی تامین شود. ضمن اینکه قصد داریم در سال آینده فستیوال دختران زیر 1 سال در کنار فستیوال زیر 14 سال پسران برگزار کنیم تا در قسمت بانوان نیز روند رو به رشدی را طی کنیم.

دکتر علیزاده در پایان گفت: هفته گذشته دومین فستیوال ملی برگزار شد واکنون تیم ملی ایران که در فستیوال بین المللی حضور دارد حاصل فستیوال های ملی است که در گذشته برگزار شده است. آکادمی ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال آمادگی این را دارد که با همکاری گشورهای همسایه و با قوانین و مقررات بین المللی فستیوال های مختلفی را در رده های سنی پایه برگزار کند.