انتقاد بهداد سلیمی از برگزاری لیگ برتر در آستانه مسابقات جهانی

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: زمان برگزاری مسابقات لیگ وزنه‌برداری خوب نبوده و مسئولان نباید ملی‌پوشان را در شرایط مسابقه قرار می‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان بهداد سلیمی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ وزنه‌برداری در اصفهان و سطح این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات بهتر شده است و امسال سطح کیفی در سطح خوبی قرار دارد؛ جوان‌های با استعدادی در این مسابقات شرکت کرده‌اند ولی سازمان لیگ اشتباه بزرگی در زمان برگزاری این مسابقات داشته است.

وی درباره زمان برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری بیان داشت: مسابقات در حالی در این مرحله برگزار می‌شود که حدود 20 روز دیگر ملی‌پوشان باید در مسابقات جهانی شرکت کنند و همه مربیان و وزنه‌بردارهایی که در این جا حضور دارند، از این مسئله ناراضی هستند.

قهرمان المپیک 2012 لندن با بیان اینکه نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد تصریح کرد: ملی پوشان را نباید در شرایط مسابقات قرار می‌دادند و مانند سالهای قبل رکورد گیری باید در تمرینات تیم ملی انجام می‌گرفت ولی این تصمیم فدراسیون بود و ماهم به این دلیل که باید در اختیار تیم قرار می‌گرفتیم، مجبور به شرکت در رقابت‌ها شدیم.

وی درباره پیش بینی نتایج تیم ملی ایران در مسابقات جهانی تصریح کرد: پیش‌بینی از مسابقاتی در این سطح کار درستی نیست و تا حدودی غیر ممکن است ولی من و دیگر ملی پوشان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را داشته باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.