انتقاد نماینده مجلس از تعلل کار و عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

جباری ضمن انتقاد از معطل ماندن کار و عدم ایجاد زیر ساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از دست های پیدا و پنهانی که عامدانه در کندی روند کار صنایع در پارسیان نقش داشتند گلایه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان پارسیان در نشست هایی صمیمانه با جمعی از مسئولین، مردم و جوانان این شهرستان دیدار کرد. وی سپس با حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، در نشست مشترک با معاون وزیر و مدیرعامل ایمیدرو و اعضای هیأت عامل منطقه‌ ویژه پارسیان حضور یافت.

 

وی به عنوان نماینده ناظر در شورای معادن و صنایع استان ضمن انتقاد از معطل ماندن کار و عدم ایجاد زیر ساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از دست های پیدا و پنهانی که عامدانه در کندی روند کار صنایع در پارسیان نقش داشتند گلایه کرد و یادآور شد: هنگامی همه این فعالیت ها ارزشمند است که جوانان جویای کار این شهرستان در این منطقه مشغول به کار شوند و مردم نقش این منطقه ویژه را در ایجاد صنایع مختلف و اشتغال احساس کنند.

 

در ادامه برنامه های امروز در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، جباری به همراه جعفری مدیرعامل ایمیدرو و مهندس محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پروژه های در دست اجرا و اسکله این منطقه و بویژه پروژه های مربوط به صنایع پتروشیمی بازدید به عمل آوردند.

 

از دیگر برنامه های مهندس جباری در سفر به پارسیان برگزاری نشست با شهردار و برخی اعضای شورای شهر پارسیان جهت بررسی مسائل و مشکلات شهر از جمله‌؛ مسیر آب های حوزه بالادست شهر پارسیان و نیز اراضی مردم که موات اعلام شده است بود که در این مورد نیز شورای شهر از همت نماینده غرب هرمزگان در حل مشکل برخی از اراضی شهر  تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

 

جباری سپس با بازدید از ورزشگاه شهر پارسیان و نیز ملاقات با برخی از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای منطقه در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و مقرر شد در راستای تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی روستاهای حمیران و مغدان و نیز تجهیز سالن ورزشی شهر دشتی و همچنین ساماندهی ورزشگاه شهر پارسیان منابعی را اختصاص دهند.