اولیویرا: من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، آنتونیو اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل راه‌آهن در کنفرانس خبری با انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص ترکیب تیم مواجه شد و در این باره اظهار داشت: من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند و در زمین مسابقه باشد و این تصمیم من چه خوب باشد چه بد، مسئولیتش با خود من است. مگر شما مربی هستید که به من بگویید فلان بازیکن را در ترکیب قرار دهم؟ هر زمان که خودتان مربی شدید، بازیکن مورد علاقه‌تان را به زمین بفرستید و از بازیکنان جوان استفاده کنید.

وی در ادامه افزود: ما نیمه دوم بازی را جمع کردیم و چند موقعیت به دست آوردیم و چون آخر بازی بود، شما بگویید من در پایان بازی کدام بازیکن را به زمین می‌فرستادم؟

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه به وی گوشزد کردند باید بازیکنی به نام شیروند را در ترکیب تیم قرار می‌داد، گفت: شیروند تاکنون در ترکیب تیم قرار نگرفته بود و چه کسی می‌توانست متعهد شود اگر شیروند در بازی بود، نتیجه بهتر از این می‌شد؟

اولیویرا در خصوص این شکست خاطرنشان کرد: من واقعا تاسف می‌خورم ولی برنامه‌ای که در زمین مسابقه انجام می‌دهم تمام مسئولیتش با من است. وقتی مقابل نفت تهران بازی کردیم باز هم ترکیب را من انتخاب و در میان زمین از کریمیان، بائو و احمدزاده استفاده کرده بودم. امروز هم در میانه زمین از بازیکنان مدنظرم استفاده کردم و به بازیکنی همچون کریمی استراحت دادم و به جز نفراتی که در زمین مسابقه بودند کس دیگری در اختیار نداشتم که به آنها بازی بدهم.

وی خاطرنشان کرد: ما در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم و توانستیم موفق‌تر ظاهر شویم چون در نیمه اول نتوانسته بودیم توپ را از دفاع به خط حمله بفرستیم ولی نیمه دوم عملکرد تیم متفاوت شده بود. وقتی علی کریمی وارد زمین شد، روند تیم تغییر کرد و او توانست تاثیر مثبتی داشته باشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما در این بازی غافلگیر نشدیم چون می‌دانستیم راه‌آهن برای پیروزی به تبریز آمده است و ما از یک پیروزی خوب در کرمان آمده بودیم و می‌توانستیم در این بازی هم پیروز شویم ولی متاسفانه شرایط خوب نبود.

اولیویرا در خصوص سوالی که درباره جام‌ باشگاه‌های آسیا شد، گفت: هنوز زمان باقی است و من نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.

 

منبع تسنیم