ایران به دنبال 3 امتیاز بازی استرالیا/ جنگ میزبان با قهرمان لیگ جهانی

مرحله دوم رقابتهای والیبال قهرمانی جهان در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود برابر استرالیا قرار می‌گیرد. تیم کشورمان که در دور قبل یک باخت غیرمنتظره را برابر فرانسه متحمل شده بود روی هر 3 امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای کرده تا گام نخست را در این مرحله محکم بردارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مرحله دوم رقابتهای والیبال قهرمانی جهان از فردا چهارشنبه در لهستان پی گرفته می‌شود و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف استرالیا می‌رود. این بازی در گروه E راس ساعت 22:55 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

ایران و استرالیا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که قبل از شروع مسابقات نیز در دیداری تدارکاتی برابر هم صف آرایی کرده بودند که آن بازی را تیم کشورمان به راحتی از آن خود کرد. روی کاغذ از حالا می توان امتیازات این بازی را برای ایران کنار گذاشت و اگر شاگردان کواچ حریف را دست کم نگیرند 3 امتیاز را در شروع دور دوم به حساب خود واریز خواهند کرد.

در این گروه حساس ترین بازی روز نخست را تیم لهستان برابر آمریکا برگزار می کند. میزبان مسابقات با حمایت هواداران پرشمار خود یکی از کاندیداهای قهرمانی جهان است و عزم خود را برای رسیدن به این هدف جزم کرده است. از سویی دیگر آمریکا در مرحله گروهی چندان قدرتمند ظاهر نشد و برخی کارشناسان مدعی شدند که این تیم انرژِی خود را برای مراحل بالاتر نگه داشته است که بازی با لهستان می تواند خیلی از واقعیت ها را برای این تیم مشخص کند. اینکه آمریکا واقعا برای مراحل بالاتر برنامه ریزی کرده یا بعد از قهرمانی در لیگ جهانی دچار افت شده است.

از گروه F هم چهار بازی انجام می گیرد که شاید رویارویی برزیل برابر بلغارستان مهمترین آن باشد. البته بلغارستان در سالهای اخیر دچار افت شده و به نظر نمی رسد که بتواند برای شاگردان رزنده در این بازی دردسر ایجاد کند.

برنامه کامل دیدارهای روز چهارشنبه به شرح زیر است:

گروه E

* صربستان – ایتالیا، ساعت 19:10
* آرژانتین – فرانسه، ساعت 19:10
* لهستان – آمریکا، ساعت 22:55
* ایران – استرالیا، ساعت 22:55

گروه F

* برزیل – بلغارستان، ساعت 19:10
* فنلاند – روسیه، ساعت 19:10
* آلمان – چین، ساعت 22:55
* کوبا – کانادا، ساعت 22:55