ایستادگی یک شیر زن مقابل نتانیاهو

نقش سپاه قدس در مبارزه با داعش

فرارو: سردار یدا… جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهایی که از جمهوری اسلامی به کمک عراقی‌ها و سوری‌ها رفته‌اند، صادقانه به آنها کمک می‌کنند و به این طریق نمایندگان ملت ایران در کنار برادران سوریه و عراق هستند و از آنها حمایت می‌کنند تا آنها بتوانند با دشمنان اسلام و فریب خوردگان مبارزه کنند. وی تصریح کرد: افرادی چون سردار سلیمانی و دیگران که قدم در این عرصه گذاشته‌اند، در حقیقت این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌اند و می د‌انند که این مسیر خطرهایی جدی دارد و می‌تواند به شهادت و … منجر شود و این صداقت و پایداری علاوه بر ایجاد انگیزه و روحیه، باعث ایجاد جبهه ای واحد می‌شود.

ارشاد حق فیلترینگ سایت ها را ندارد

مشرق: قربانی، معاون قضایی دیوان عدالت اداری گفت: سایتهایی را که وزارت ارشاد دستور فیلتر کردن آنها را داده، رفع فیلتر می شوند و وزارت ارشاد دیگر به هیچ عنوان حق ندارد که سایتی را فیلتر کند تا به صورت ماهوی به این موضوع رسیدگی شود.

راهی پیدا نکردیم!

مهر: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: در حوزه یارانه بگیران تشخیص نیازمندان از افراد دارا را مد نظر داشتیم، اما نتوانستیم به راهکاری برسیم که این افراد را تشخیص دهیم. وی همچنین گفت: امثال بابک زنجانی دیگر مطرح نیستند که 9 هزار میلیارد تومان پول کشور را ببرند و تا این لحظه یک دلار هم برنگردانند.

تدوین سند ملی حقوق کودک

فارس: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری از تشکیل بانک جامع اطلاعاتی کودکان تا سال آینده خبر دادو افزود: قرار ما این است که بحث دفاع از حقوق کودک را جدی‌تر از گذشته دنبال کنیم. وزیر دادگستری با اشاره به تدوین سند ملی حقوق کودک گفت: عمده‌ترین مشکل ما در کشور در بحث نهادهای مرتبط با کودکان، ناهماهنگی است.

بازگشت دختران باردار!

جهان: دو دختر اتریشی که چندی پیش به منظور جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته بودند، در ارتباط اینترنتی با خانواده‌هایشان اعلام کردند که قصد بازگشت به اتریش را دارند. این دو دختر 15 و 17 ساله اتریشی که سبینا سلیموبیک و سامرا کاسینوبیک نام دارند، گفته اند که اکنون باردار هستند و می خواهند به کشورشان بازگردند.

ایستادگی یک شیر زن مقابل نتانیاهو

العالم: خانم ری ابیلیا زن فعال آمریکایی که هنگام سخنرانی اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، در اعتراض به نقض حقوق فلسطینی ها سخنرانی وی را قطع کرده بود، نَه تنها از صحن کنگره اخراج شد، بلکه به حدی کتک خورد که در بیمارستان بستری و سپس بازداشت شد.

کرونا در عربستان می تازد

ایرنا: وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد: با ابتلای یک شهروند عربستانی ساکن منطقه «نجران» به ویروس کرونا، شمار افراد مبتلا به این ویروس از زمان پیدایش آن در سپتامبر 2012میلادی تاکنون در عربستان به 760 نفر رسید.

انتقال آب از دریا حتمی است

ایسنا: علیرضا دائمی، معاون وزیر نیرو گفت: در حال حاضر حداقل چهار طرح انتقال آب از دریا در حوضه خلیج فارس و دریای عمان و دو طرح نیز در شمال کشور در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود که با شکل کاملاً اقتصادی این طرحها حتماً انجام شود.

مؤسسه‌های غیرمجاز اعزام دانشجو

فرارو: اداره نظارت بر عملکرد موسسه‌های خدمات اخذ پذیرش و اعزام دانشجوی سازمان امور دانشجویان، فهرستی از موسسه‌های غیرمجاز را اعلام کرد. در این فهرست نام 23 مؤسسه به چشم می‌خورد.

تکذیب‌جمع‌آوری قرآن‌های‌ایرانی

فارس: سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص اخبار برخی رسانه‌های عربی مبنی بر جمع آوری قرآنهای تحریف شده ایرانی در عربستان سعودی گفت: خبر رسانه‌های عربی مبنی بر جمع آوری قرآنهای ایرانی کذب است و حتی وزیر حج عربستان نیز از انتشار این خبر اظهار تعجب کرد.

دو انفجار در کاظمین و شهرک صدر عراق

فردا: روز گذشته دو انفجار تروریستی در کاظمین و شهرک صدر بغداد 5 کشته و بیش از 20 زخمی بر جای گذاشت. با این انفجار، کشته‌های انفجارهای سه روز اخیر در بغداد، پایتخت عراق، به بیش از یکصد نفر رسید.