بارندگی شدید ۵ پارسیانی را به کام مرگ کشاند/ آیا مسئولین مردم را در برابر فاجعه سد بردول محافظت می کنند

۵ پارسیانی به علت بارندگی شدید و واژگونی خودرو، جان خود را از دست دادند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ بارندگی امروز که استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر را فراگرفته بود در جاده کوهستانی پارسیان به لامرد به علت بارندگی شدید متاسفانه جان ۵ پارسیانی را گرفت و خانواده هایی را داغدار عزیزانشان کرد.

 

شدت بارندگی به گونه ای بود که اجساد با فاصله زیاد از محل حادثه توسط نیروهای هلال احمر پارسیان و لامرد، نیروهای بسیجی و مردم پیدا شدند و به سردخانه منتقل شدند.

 

مسیر روستای فومستان پارسیان به شهرستان لامرد که در چندین سال پیش برای شرکت تابناک و رفت و آمد کارکنان آن ایجاد شد همواره مورد استفاده شهروندان این شهرستان ها نیز بوده است.

 

اما هیچ زمان این مسیر هیچ سازمان و مسئولی مسئولیت آن را برعهده نگرفت و همواره به علت ایمنی پایین آن، خانواده های زیادی داغدار عزیزانشان کرده است.

 

این جاده کوهستانی اگر جاده اختصاصی شرکت تابناک است پس چرا مسئولین این دو شهرستان راه را بر شهروندان خود نمی بندند تا از این مسیر کسی عبور نکند و اگر شهروندان حق رفت و آمد را در این مسیر دارند پس چرا هنوز ایمنی این جاده کوهستانی پایین است و کسی جوابگوی شهروندان نیست.

 

نکته دیگر اینکه این دومین بارش باران در سطح شهرستان پارسیان بود و همگان به خطرات سد بردول نیز واقف هستند و خسارات و تهدید این سد در سال گذشته را با چشمان خود دیده اند و تهدید این سد، هنوز بر قوت خود باقی است و اگر هنوز مسئولین دست روی دست بگذارند، فاجعه ای به مراتب بیشتر از این حادثه تلخ جان مردم را تهدید می کند.