بازدیدسرزده فرماندارپارسیان ازاداره ثبت احوال به مناسبت روزاسناد

به گزارش خبرنگارپارسيان پوربابائي فرماندار شهرستان پارسيان از ادارات ثبت احوال و منابع طبيعي شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید پوربابائي به همراه صفائي معاون فرماندار از روند کار پروژه آرشیو اسناد هویتی و نیز نحوه مکانیزه نمودن شناسنامه های بالای 15 سال و نحوه انجام آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی و صدور شناسنامه  مکانیزه وکارت ملی بازدید کردند .

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از بالاترین عبادت ها است افزود: با توجه به ارزیابی های بعمل آمده توسط بازرسان فرمانداری میزان رضایت مردم از اداره ثبت احوال پارسيان بالا بوده است و من همیجا از همه شما پرسنل زحمتکش و خدوم تشکر می کنم.

پوربابائي افزود  : ثبت وقایع حیاتی  و آمار و اطلاعات منابع انسانی کشور مهمترین زیر ساخت جهت برنامه ریزی درتوسعه کشور برای رسیدن به افق و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی در سال 1404 می باشد . پوربابائي در ادامه بازديد از اداره منابع طبيعيشهرستان پارسیان دیدن کردودراین دیدارافزود : حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی و تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی و اخذ سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و حفاظت خاک و آب، ایجاد فضای سبز و جنگلکاری، بهبود و اصلاح مراتع را از دیگر فعالیت های این اداره ذکر کرده و از وظایف اداره منابع طبیعی برشمرد.   فرماندار پارسيان تصریح کرد: منابع طبیعی سرمایه های ارزشمند و میراث گرانبهای کشور است که باید همه در جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنند.

پوربابائي ، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی دانست و تاکیدکرد: باید مقوله حساسیت نسبت به منابع طبیعی و حفاظت از آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

نماينده عالي دولت در شهرستان پارسيان اظهار داشت: اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز و کاشت درخت و نگهداری از درختان و فضای سبز موجود باید در دستور کار اداره منابع طبیعی و سایر دستگاههای متولی بویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران و آحاد مردم قرار بگیرد.

گفتنی است پروژه آرشیو اسناد هویتی اداره پارسيان به صورت مكانيزه و سيتمي به اتمام رسیده است.