بازدید فرماندار پارسیان از شهر دشتی

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ،عبدالکریم ستاره باتفاق رادمهر بخشدارمرکزی و مدیر اوقاف پارسیان از شهر دشتی در راستای بررسی مسائل و مشکلات ، بازدید کرد.

ستاره فرماندار شهرستان پارسیان گفت: اختصاص امکانات لازم در شهرو روستا سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است که در این راستا توجه به این مناطق را اولویت کاری دولت تدبیر و امید می باشد.

وی در جمع اعضایی شورای شهر دشتی افزود: در راستای سیاست دولت تدبیر و امید اقدام به تشکیل کارگروه ویژه ای برای رفع مشکلات شهرستان نموده ایم تا ضمن بازدید اعضای کارگروه از این مناطق مشکلات آنها بررسی و در کوتاه مدت اقداماتی جهت رفع انها صورت گیرد.

وی اضافه کرد: ضمن برنامه های کوتاه مدت و ضربتی برنامه های درازمدتی را با هدف تامین زیرساختهای لازم ، تقویت تولید و معیشت و در نهایت بالا بردن ضریب ماندگاری ساکنان روستاها نیز پیش بینی کرده ایم.

فرماندار پارسیان همچنین با اشاره به ظرفیت بالای بخش صیادی شهردشتی و روستاهای همجوار خاطرنشان ساخت: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات فرا روی مردم این منطقه و همچنین راه دسترسی به دریا و اسکله جواد الائمه را به عنوان یک اولویت کاری تعریف کرده ایم تا مردم در آرامش و بدون از هرگونه دغدغه امرار معاش و امکانات رفاهی با نشاط به کار و تلاش خود ادامه دهند.

ستاره تصریح کرد:کسی که در نظام جمهوری اسلامی دارای پست و مقامی می شود نسبت به قرآن ،دین و شهدا مسئول می باشد و باید تمام توان و نیروی خود را در جهت حل مشکلات جامعه و مردم بکار گیرد.

ستاره با اشاره به تلاش و همت استاندار هرمزگان دکتر جادری و دولت تدبیر و امید در خصوص رفع محرومیت ها افزود: دولت اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه شهر و روستا انجام داده و انتظار داریم با کمک و همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی و مسوولان دستگاههای اجرایی در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی و توسعه شهرستان تلاش بیشتری انجام گیرد.