با حضور استاندار هرمزگان؛ افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمرانی در پارسیان/ از جاده در حال ساخت پارسیان به ساحل بازدید شد

با حضور استاندار هرمزگان، ۱۳ پروژه عمرانی در پارسیان افتتاح و کلنگ زنی شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان، فرماندار پارسیان و برخی مدیران استانی و شهرستانی، ۱۳ پروژه و طرح عمرانی در شهرستان پارسیان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

۵ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح و همچنین ۸ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

پروژه های افتتاحی شامل استادیوم ورزشی شهرداری پارسیان با اعتبار ۳ میلیارد تومان، تکسعه نعابر شهر دشتی با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، مدرسه ۱۰ کلاسه شهر کوشکنار به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، گلخانه۳ هکتاری روستای بوچیر با اعتبار ۹ میلیارد تومان و دبستان ۶ کلاسه روستای بوچیر به مساحت ۴۱۳ مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

و همچنین پروژه های کلنگ زنی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان شامل ساختمان اداری و محوطه، احداث ساختمان آتش نشانی و اداری HSE، احداث و نگهداری بخشی از توسعه فضای سبز و شبکه آبیاری قطره ای، احداث ساختمان باسکول دوم، احداث بلوار اصلی سایت شهرک پردازش، اورژانس، احداث بزرگراه دسترسی صنایع، احداث ساختمان، محوطه و حصارکشی محوطه ساختمان انبار گمرک کلنگ زنی شد.

 

بازدید از بزرگترین سردخانه در حال ساخت غرب هرمزگان و چهار راه روستای خلف و اتوبان در حال ساخت پارسیان _ساحل نیز از جمله بازدید های استاندار و مسئولین شهرستان بود.