با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛ کلنگ زنی ۲ پایگاه بسیج عشایری در پارسیان/ عشایر جامعه ای کم توقع که کمتر به آنان توجه شده است

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در آئین کلنگ زنی ۲ پایگاه بسیج عشایری در شهرستان پارسیان، گفت: عشایر مردمی سخت کوش و کم توقع هستند که کمتر به آنان توجه شده است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مسئول بسیج عشایر هرمزگان، معاونت امور عشایر سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، فرمانده سپاه پارسیان، رئیس جهاد کشاورزی پارسیان، کلنگ ساخت ۲ پایگاه بسیج عشایر در روستای چاه شنبه و رستم آباد به زمین زده شد.

 

سرهنگ هدایت الله امیری، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در آئین کلنگ زنی ۲ پایگاه عشایری بسیج در پارسیان، اظهار کرد: جامعه عشایری قشر تولید کننده و زحمت کشی هستند که در کنار تولیدات موثر خود در بخش های لبنی، پروتئینی و باغی در حفظ و حراست از خاک وطن به خوبی عمل کردند.

 

سرهنگ امیری، عشایر را افرادی سخت کوش و کم توقع دانست و افزود: عشایر جامعه ای کم توقع و تاثیر گذار در کشور هستند که کمتر به آنان توجه شده است و باید به این جامعه موثر، تولید کننده و شجاع کشورمان توجه بیشتری شود.