با حضور جانشین مرزبانی هرمزگان؛تکریم و معارفه فرمانده دریابانی پارسیان برگزار شد

تکریم و معارفه فرمانده دریابانی پارسیان با حضور جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان، واعضای شورای تأمین، آئین تکریم ومعارفه فرمانده دریابانی پارسیان برگزار شد.

 

در این مراسم سرگرد قاسم زاده سرپرست دریابانی پارسیانی به تشریح برخی عملکرد و فعالیت های این ناوگروه اشاره و اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در سال گذشته 500 کیلوگرم بود که با فعالیت گسترده، این آمار در سال جاری به 3 تن رسیده که جای بسی تأمل را دارد.

 

وی با توجه به حمایت از کالا و تولیدات داخلی گفت: در این راستا، انواع کالاهای قاچاق کشف و افرادی نیز دستگیر شدند که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در 2 ماهه گذشته به بیش از 15 میلیارد تومان می رسد.

 

در ادامه سرهنگ پذیرا، جانشین فرمانده مرزبانی هرمزگان، ضمن قدردانی از سرپرست دریابانی پارسیان و تحسین فعالیت و عملکرد 2 ماهه ایشان، عنوان کرد: به برکت هوشیاری و آمادگی مرزبانان و دیگر نیروهای مسلح ، امنیت در مرزهای های استان برقرار شده است.

 

جانشین فرمانده مرزبانی هرمزگان، پارسیان را یکی از شهرستان های حساس دانست و تصریح کرد: نا امنی در کشورهای همسایه رسالت دریابانی را برای حفاظت از مرزها و آمادگی برای مقابله با تجاوزات مرزی را بیشتر کرده است.

 

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان نیز با قدردانی از فعالیت های دریابانی شهرستان، در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: تا زمانی که لباس بر تن ماست وظیفه خدمتگزاری داریم و در نیروهای مسلح واژه خداحافظی معنایی ندارد.

 

رادمهر، به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی 40 سال است که در مقابل دشمنان صف کشیده، ایستاده و در دهه 60 نیز در مقابل جهان قد علم کرد که امنیت و پایداری امروز حاصل خون مجاهدانی است که در سنگر مقاومت ایستادند.

 

وی به کشفیات عمده مواد مخدر در ماههای اخیر اشاره و عنوان کرد: دشمنان ما جنگ فرهنگی را آغاز کرده اند ک یکی از شاخه های آن ورود مواد مخدر به کشور است که عده ای زالو صفت نیز، قدم در مسیر دشمن نهاده اند.

 

فرماندار پارسیان، با اشاره به زندگی مشقت بار ساحل نشینان، گفت: ساحل نشینان با شرجی، گرما و طوفان می جنگند تا بتوانند لقمه ای نان حلال فراهم کنند که این اقدام با جابه جایی مشروبات الکلی و مواد مخدر و کالای قاچاق متفاوت است.

 

سرهنگ سنگ سفید با حکم فرمانده مرزبانی هرمزگان به عنوان فرمانده جدید دریابانی پارسیان منصوب شد.