با حضور دادستان انتظامی قضات کشور؛ تجلیل از 12 قاضی برتر هرمزگانی

در مراسمی با حضور دادستان انتظامی قضات کشور، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان از خدمات 12 نفر از قضات نمونه هرمزگان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان؛ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد دادستان انتظامی قضات، آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان، علی رنجبر معاون دادستان انتظامی قضات در امور نظارت و بازرسی و جمعی از مسؤولان قضایی و اجرایی استان، از دوازده نفر از قضات برگزیده استان هرمزگان تجلیل شد.

براساس این گزارش، متعاقب بازرسی به عمل آمده از دادگستری کل استان هرمزگان و در راستای اجرای بند 4 ماده 11 قانون نظارت بر رفتار قضات با تأیید ریاست قوه قضاییه، از عملکرد موفق و خدمات ارزنده دوازده نفر از قضات برگزیده استان هرمزگان تقدیر شد.

 

در این مراسم از خدمات دوازده نفر از قضات نمونه دستگاه قضایی استان هرمزگان با اهداء لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد و  عارف اکبری، بهروز درویشی، فرهاد دیده‌بان، امیرحسین رحیمی، رضا سلامی، محمد شنبه‌زاده، محمدرضا شهریاری‌نژاد، حسین عباسی، مرتضی فیروزی، امیرحسین فیوضی، سید محمد موسوی و وجیهه خیرخواه به‌عنوان قضات برگزیده استان هرمزگان معرفی شدند.

 

لازم به ذکر است حسین عباسی رئیس دادگستری پارسیان نیز در این مراسم به عنوان یکی  قضات نمونه استانی معرفی شد.