با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه پارسیان برگزار شد

باحضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مسئولان شهرستانی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه پارسیان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مسئولین و بسیجیان شهرستان پارسیان در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب فرمانده سابق سپاه پارسیان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم، گفت: امروز مجموعه بسیج تنها یک مجموعه فرهنگی، عقیدتی یا نظامی صرف نیست، بلکه با توجه به حوادث گوناگونی که برای کشور در طول سالیان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون به وجود آمده، باعث شده که بسیج به یک نبوغ و بالندگی بسیار خوبی برسد.

 

وی، افزود: امروز اگر عملکرد سپاه نمایان می شود به واسطه ارتباط بسیج و مردم است که تبلور این عزت مردم هستند.

 

سرهنگ موذن نسب، با اشاره به ۱۲ سال خدمت خود در شهرستان پارسیان، عنوان کرد: مهم آن است که وظیفه‌ای را که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده ما گذاشته است را درست انجام دهیم والا کم و زیاد زمان خدمت مهم نیست، حتی اگر وظیفه ای برای یک ساعت بر دوش ما بود، باید برای انجام آن فکر کنیم و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان، با قدردانی از خدمات چندین ساله سرهنگ موذن نسب در شهرستان پارسیان، اظهار کرد: این باعث افتخار است که یک مسئول وقتی از یک شهر جابجا می‌شود این همه مردم از رفتنش ناراحت می شوند.

 

وی، با بیان اینکه سپاه عزت دهنده کشور و محبوب است، گفت: سپاه عزت دهنده کشور و محبوب و مقتدر است و می توان این محبوبیت را در بین کشورهای دیگر مشاهده کنیم و راز این موفقیت و اقتدار، ایمان و مردم داری است.

 

در ادامه مجبتی رضاپور، فرماندار پارسیان‌ با قدردانی و تجلیل از خدمات بی شائبه سرهنگ موذن نسب، گفت: بر خود می‌بالم که فرمانده ای مخلص و دلسوز در کنارم بود.

 

وی، با بیان اینکه شهرستان پارسیان حوادث گوناگون و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: سیل آذر ماه سال گذشته نمونه بارزی از حوادث اخیر بود که آب سدهای شهرستان شهرستان روانه شهر شدند و اگر مجموعه سپاه نبودند هنوز درگیر این بحران و خدمت رسانی بودیم.

 

 

فرماندار پارسیان، به برخی خدمات فرمانده سابق سپاه پارسیان اشاره کرد و افزود: سیل، کرونا، ساخت پایگاه بسیج، افتتاح سالن ورزشی، آبرسانی به روستاهای محروم، ساخت منازل مددجویی از جمله این خدمات است که جا داریم قدردان این خدمات باشیم.

 

در پایان سرگرد مجید رنجبری، فرمانده جدید سپاه پارسیان، با قدردانی از حسن اعتماد فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: امیدوارم بتوانم به همکاری و همیاری مسئولین و بسیجیان شهرستان خدمتگزار خوبی برای مردم پارسیان باشم و راه فرمانده سابق را ادامه دهم.