با حکم رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد: شهریار مشیری، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برکنار شد

 

با حکم رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد:

 

 

با حکم رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، شهریار مشیری مدیر عامل منطقه آزاد قشم برکنار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان از قشم، طی حکمی از سوی اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد،شهریار مشیری از سمت مدیر عامل منطقه آزاد قشم برکنار و علی اکبر شعبانی فرد جهرمی (استاندار استان مرکزی […]

 

با حکم رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، شهریار مشیری مدیر عامل منطقه آزاد قشم برکنار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان از قشم، طی حکمی از سوی اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و رئیس دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد،شهریار مشیری از سمت مدیر عامل منطقه آزاد قشم برکنار و علی اکبر شعبانی فرد جهرمی (استاندار استان مرکزی در دولت  احمدی نژاد) به   عنوان سرپرست جدید  منطقه ازاد قشم معرفی شده است.

 

در حکم انتصاب مهندس علی اکبر شعبانی فرد جهرمی آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی بموجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم منصوب می شوید.ضروری است تا تعیین مدیریت جدید، تمهیدات لازم را برای اداره شایسته امور سازمان منطقه آزاد قشم اتخاذ فرمائید.

 

مشیری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رئیس ستاد دکتر روحانی در هرمزگان بود و پیش از این به عنوان یکی از کاندیداهای استانداری هرمزگان نیز مطرح شده بود ، اما بعد از مدتی زمزمه های حضور وی در جزیره قشم به گوش رسید و وی سکان دار منطقه آزاد قشم شد.

 

وی نش آموخته معماری از دانشکده پلی تکنیک در ایتالیا است که سابقه نمایندگی مردم بندرعباس در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات را در کارنامه خود دارد که این کارنامه درخشان نشان از درجه بالاب علمی وی در رشته معماری است.

 

موسس و رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی بندرعباس در بدو ورود به جزیره قشم شاهد چیزهایی شد که نباید می شد، کیسه های های پر از چک های وصول نشده ، کشتی های دزدیده شده ، تورم نیرو ، کشمکش با افراد غیر بومی ، زمین خواری و مشکلات دیگر که این مشکلات انقدر بردکتر مشیری سخت آمد که مدتی نیز عصا به دست در خیابان های قشم راه می رفت .

 

اعلام عدم نیاز  نیرو و دست رد به سینه نیروهای مازاد از جمله تصمیماتی بود که در دوران ریاست شهریار مشیری گرفته و اجرا شد ، که این امربه گریه و زاری افراد عدم نیاز خورده منجر شد.

 

گفتنی است در دوران ریاست شهریار مشیری دستگاه ها و ادارات شهرستان قشم از عدم تعاملی که در سال های گذشته رنج می بردند نجات یافته و به تازگی مدیران این شهرستان ازوجود سایه بالای سر (منطقه آزاد) رهایی یافته بودند که امید هست مدیرعامل جدید این سازمان تعامل را از بین نبرد چرا که نبود تعامل در بین دستگاه ها به ضرر مردم این شهرستان تمام می شود .

.شهریار مشیری از اول مهر ماه سال 92، مسئولیت  مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم را به عهده داشت

منبع هرمز