با رمز یا فاطمه الزهرا(س):سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج در استان هرمزگان آغاز به‌کار کرد

هم‌زمان با سراسر کشور؛ سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج در استان هرمزگان آغاز شد.

 

سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج در استان هرمزگان آغاز به‌کار کرد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛؛صبح امروز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و جمعی از بسیجیان، سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج هرمزگان در مرحله استانی آغاز به کار کرد.

حسن پیروی منش معاون فضای مجازی بسیج سپاه امام سجاد(ع) و دبیر اجرایی این رویداد تخصصی، صبح امروز چهارشنبه در آیین افتتاحیه اظهار کرد: در این رویداد استانی قریب به ۱۸ تیم تخصصی تولید محتوای بسیج از سراسر استان هرمزگان حضور دارند.

 

پیروی منش افزود: تیم های حاضر در سه رشته پویا نمایی، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه(اپلیکیشن) حضور دارند که ۶۰ نفر شرکت کننده از گروه های ۳ الی ۵ نفره تیم های تخصصی را تشکیل داده و ۳۰ نفر از عوامل اجرایی نیز امورات مربوط به این رویداد را پیگیری می کنند.

 

دبیر اجرایی این رویداد ابراز کرد: این رویداد تخصصی به صورت زنده تا پایان و برگزاری مراسم اختتامیه توسط سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور نظارت می شود.

 

پیروی منش  در خصوص فراهم آوری امکانات برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: بخشی از اعتبارات این رویداد را توانسته ایم با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان جذب نماییم که امیدواریم در برگزاری این رویداد اثربخش باشد.

 

انتقال تجربه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در بین جوامع کارگری احساس می‌شود

امیر ارسلان شهبازی،، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) در آیین افتتاحیه سومین مرحله استانی رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج استان هرمزگان اظهار کرد: انتقال تجربه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در بین جوامع کارگری احساس می شود که این کار بزرگ با همکاری معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی بسیج در استان هرمزگان اتفاق افتاده است.

 

شهبازی همچنین با  اشاره به آیین رونمایی کتاب زندگی نامه شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی یکی از شهدای شاخص استان هرمزگان، تصریح کرد: کتاب زندگی نامه شهید موسی درویشی یکی از آثار خوب در حوزه ایثار و شهادت در استان هرمزگان است.

 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان در ابعاد مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی اقدامات ارزنده ای را در سطح استان هرمزگان انجام داده است، ابراز کرد: پشتیبانی و چاپ کتاب شهید موسی درویشی یکی از اقدامات این سازمان بوده است.

 

امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است

سردار اباذر سالاری،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج در هرمزگان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب و ارزشمند در قالب رویداد بزرگ مجازی هم زمان در سراسر کشور و همچنین در استان هرمزگان شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم در جهت تولید محتوای ارزشی گام برداشته شود، عنوان کرد: نقش فضای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست، مقام عظمای ولایت فرموده اند اگر من در این کشور مسئولیتی نداشتم حتما مسئولیت فضای مجازی را برعهده می گرفتم و این مهم نقش فضای مجازی در جامعه را می رساند.

 

سالاری با بیان اینکه امروز در دل تهدیدات فضای مجازی فرصت ها وجود دارد و امروز خط مقدم مقابله با استکبار، فضای مجازی است، تصریح کرد: امروز فضای مجازی ظرفیت و فرصت خوبی است که باهنر و کار ارزشمند می تواند بهترین بستر برای تحقق و صدور ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز می توانیم با استفاده از بستر فضای مجازی ارزش های توسعه انقلاب اسلامی را مخابره کنیم، تصریح کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای بسیجیان است که مفاهیم ارزشی را تولید و منتشر کنند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: هر اندیشه ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست و از ظرفیت فضای مجازی می توانیم تعالیم دینی و ارزشی را به سایر دنیا انتقال دهیم.

 

سالاری عنوان کرد: رویداد تولید محتوا بسترسازی و ظرفیت سازی در کل کشور را فراهم کرده تا با استفاده از برگزاری جشنواره های تولید محتوای بسیجیان توانمند و تراز انقلاب اسلامی شناسایی شود.

 

وی با اشاره به خاطره ای که در محضر امام خامنه ای (مدظله العالی) داشتند گفت: در کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان جمعی از مسئولین که محضر رهبر معظم انقلاب حضور یافتند ناخودآگاه کتابی که از شهید درویشی آنجا بود و ایشان برای مشاهده تولیدات آمدند، دیدم تابلویی توسط دوستان هنرمند ما با خاک هرمز طراحی کرده بودند و این تابلو را محضر حضرت آقا به عنوان یک نماد استان هرمزگان تقدیم کردیم و عرض کردیم تابلو از جزیره هرمز است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: قریب به ۴۸ کتاب و نرم افزار از شهدای هرمزگان و عنوان کتابی با موضوع خاطرات شهید درویشی نیز تقدیم شد و حضرت آقا فرمودند شهید درویشی شهید عملیات خیبر هستند و این اشراف مقام معظم رهبری نسبت به شناخت شهید درویشی برایمان جالب بود.

 

سالاری با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری هر کدام از شهدا یک نماد هستند و باید این نمادها را بزرگ کنیم و برای جوان ها و نوجوان ها بازگو کنیم تا الگوی برای جامعه باشند، تصریح کرد: جزیره هرمز به نسبت جمعیت آن جوانانی را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده که پرچمدار آنها شهید درویشی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای شهدا کارکردن به هر میزانی که حرکت شکل می گیرد برکات آن نیز در زندگی محقق می شود و شهدا خصوصیاتی دارند که یکی از آن خصوصیات جبران کنندگی است و این زحمات شما جبران می شود.

 

گفتنی است این رویداد استانی صبح امروز با رمز یا فاطمه زهرا(س) آغاز به کار کرد.