با هدف آمادگی در برابر تهدیدات؛ تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس پارسیان برگزار شد+ تصاویر

تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس پارسیان با هدف آمادگی های لازم در برابر تهدیدات داخلی و خارجی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس پارسیان با رمز “یا زهرا(س)” و با حضور گسترده بسیجیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در این مراسم با ابراز تأسف برای برخی مسئولینی که برای هر فعالیت غیرضروری پول های میلیونی حیف و میل می کنند، اما آنجایی که ضروری است و باید در کنار بسیج باشند، خون به دل بسیجیان می کنند و اگر این مسئله تکرار شود، نام آنها را ذکر خواهم کرد.

 

میرزایی افزود: اینگونه مسئولان برای همکاری در برگزاری رزمایش بسیج و یادواره های شهداء درجا می زنند و همانند دیگر مسئولینی هستند که می نشینند و گروههای رقاصی جلوی آنها می رقصند، این گونه رفتارها جواب خون شهدا نخواهد بود.

 

وی بسیج را میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: آحاد جامعه و خصوصا مسئولین باید قدر این میراث گرانبها را دانسته و قدردان آنها باشند.

 

در ادامه سرگرد مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، از آمادگی بسیجیان در پاسخ به هرگونه تهدید خبر داد و گفت: نقش بسیج در حوادث گوناگون از صدر اسلام تاکنون بی بدیل بوده و آنها تا آرادسازی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

 

وی، بسیجی ماندن در این برهه از زمان را پیچیده دانست و افزود: دشمنی دشمنان اسلام از گذشته تاکنون علیه سپاه و بسیج بوده و هست، اما دشمنی برخی گروههای داخلی علیه این دو نهاد، جای بسی تعجب است.

 

فرمانده سپاه پارسیان با ارائه گزارشی از تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس، خاطر نشان کرد: بسیجیان شرکت کننده دراین تمرینات، با دشمن فرضی عملیات تأخیری، مقاومت مردمی، کمین و ضد کمین، اغتشاشات، پدافند دورادور را تمرین می کنند.