بحران کم آبی در سیریک نیاز به مدیریت دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک گفت: بحران بی آبی در سیریک نیاز به مدیریت دارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان احمد محمدی با بیان اینکه مسئولان شهرستانی و استانی با دادن وعده های بی پشتوانه مردم را نسبت به خود بدبین نکنند، گفت: حدود چهار سال است که مسئولان وعده ساخت آب شیرین کن را به این مردم داده اند و همیشه از طرف یکی از این مسئولان وعده راه اندازی آن داده می شود، ولی متاسفانه با گذشت چند سال هنوز به وعده های خود عمل نکرده اند.

محمدی با اذعان به اینکه بحران کم آبی در سیریک نیاز به مدیریت دارد، اظهارداشت: میزان آبی که برای شهرستان سیریک در نظر گرفته بودند، نسبت به سالهای قبل میزان آن تغییر آنچنانه ای نداشته است، اما به علت عدم مدیریت قوی و سالم منجر به بحران بی آبی در منطقه شده است.

وی راه حل برون رفت از این مشکل را جدول زمان بندی توزیع آب به روستاها خواند و ابرازداشت: باید به مردم شهر و روستا ساعتهای آبگیری اعلام شود و نسبت به جمعیت آن روستا ساعت آبگیری تنظیم گردد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه از شوراها و دهیاران باید در این زمینه استفاده شود بیان داشت: با برنامه دادن به شوراها و دهیاران در روستا می توان از آنها به عنوان آبدار آن روستا استفاده کرد.

محمدی با بیان این مطلب که دیگر مردم از دادن وعده از طرف مسئولان خسته شده اند خاطرنشان کرد: در طول همین هفته جاری شورای شهرستان با مسئولان شهرستانی و استانی جلساتی مستمر نسبت به رفع این مشکل داشته که متاسفانه منجر به یک نتیجه ای کلی که به مردم کمک کند نشده است.

محمدی با ابراز تاسف از نحوه مدیریت توزیع آب این شهرستان اذعان کرد: خیلی از روستاها هستند که تا شش ماه نتوانند آبگیری کنند که به عنوان مثال روستاهای کردر و چند محله از دهستان گو نمردی نام بردند.
منبع :مهر