بخشدار مرکزی پارسیان: افتتاح بیش از 7 میلیارد ریال پروژه های هفته دولت در بخش مرکزی/مسئولان خدمتگزار مردم هستند

بخشدار مرکزی پارسیان با اشاره به افتتاح بیش از هفت میلیارد ریال، پروژه های هفته دولت در بخش مرکزی اظهار کرد: مسئولان با خدمت صادقانه همه تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم انجام می دهند.

غلام بنایی زاده، بخشدار بخش مرکزی پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اخلاق، ایمان و مردمی بودن این دو شهید، الگویی برای همه دولتمردان خواهد تا بتوانند با خدمتی صادقانه آرامش و آسایش مردم را فراهم کنند.

 

بنایی زاده، هفته دولت را فرصتی برای انعکاس خدمات دولت به مردم دانست و افزود: مدیران ارتباط خود با مردم را قوی کنند و خدمات و تلاش های دولت در جهت رفاه مردم را به آنها نشان دهند.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده با فشارهای سیاسی و تحریم علیه این نظام، تمام تلاش خود را برای نابودی این انقلاب انجام می دهند، اما دولت با جدیت و پشتکار همه تلاش خود را برای برقراری عدالت اجتماعی و افزایش خدمات، انجام می دهد.

 

بخشدار بخش مرکزی پارسیان، با اشاره به پروژه های افتتاح شده در بخش مرکزی پارسیان در هفته دولت، تصریح کرد: 6 پروژه با اعتباری بالغ 7 میلیارد ریال در روستاهای حمیران، میلکی، دمتیر شمالی و چک چک افتتاح شد که مهم ترین آن، راه اندازی  یک واحد گلخانه با اشتغالزایی 5 نفر بود.

 

بنایی زاده به بیان دیگر برنامه های این بخشداری در هفته دولت پرداخت و افزود: دیدار با خانواده شهید رستگار، شرکت در نماز جمعه اهل سنت روستای هشنیز، نشست مردمی با اهالی روستای بوچیر، دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله مهم ترین این برنامه هاست.