برنامه های هیئت جودو شهرستان حاجی آباد در سال ۹۳ باید حول محور فرهنگی باشد

مسئول هیئت جودو شهرستان حاجی آباد گفت:برنامه های هیئت جودو شهرستان حاجی آباد درسال 93 باید حول محور فرهنگی باشد و در راستای فرهنگ غنی اسلامی ارائه و در طول سال جاری اجرا نمائیم. جواد جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هرمز اظهار کرد: حدود هفت ماه است که از شروع فعالیت هیئت جودو […]

مسئول هیئت جودو شهرستان حاجی آباد گفت:برنامه های هیئت جودو شهرستان حاجی آباد درسال 93 باید حول محور فرهنگی باشد و در راستای فرهنگ غنی اسلامی ارائه و در طول سال جاری اجرا نمائیم.
جواد جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پارسیان اظهار کرد: حدود هفت ماه است که از شروع فعالیت هیئت جودو شهرستان حاجی آباد میگذرد و مجموعه ی جودو شهرستان حاجی آباد از ابتدای شروع فعالیت بر این باورند که باید هیئت را در راستای سیاست های کلی فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و اهداف هیئت جودو استان هرمزگان و باتوجه به رهنمود های مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای پیشبرد تا جوانان ورزشکار این خطه از کشور عزیزمان شیوه ولایتمداری، پهلوانی و تقوا را سرلوحه ی کار خویش قرار داده و در میادین ورزشی الگو کنند.
وی در ادامه بیان کرد: سالی که گذشت به دلیل نوپا بودن هیئت در شهرستان فعالیت هیئت بیشتر به سمت مسائل مدیریتی و جلو انداختن هیئت در این بحث سوق داده شد که بنا بر این داریم در سال جدید انشا الله برای حضور در میادین استانی و کسب مدال تلاش کنیم . ودر همین راستا با اعضای هیئت جلسه ای داشتیم و از کمیته مسابقات خواسته شد یک برنامه ی جامع برای ایجاد انگیزه قهرمانی و همچنین یک برنامه ی تمرینی شش ماهه را تنظیم کنند تا انشاالله ما بتوانیم در راستای اهداف خویش قدم برداریم.
مسئول هیئت جودو شهرستان حاجی آباد گفت: در زمینه مسئله فرهنگ ورزش که امسال هم سال فرهنگ است کمیته تبلیغات موظف گردید که برنامه های فرهنگی خود را در راستای فرهنگ غنی اسلامی ارائه داده و در طول سال جاری اجرا نمائیم.
جهانگیری ادامه داد: سال گذشته در بخش دفاع شخصی کم کار بودیم که توسعه بخش دفاع شخصی نیز جزو برنامه های ما قرار دارد. با همکاری جناب استاد افروشه در کمیته آزمون هیئت استان خوشبختانه مشکلی در کمیته آزمون نداشتیم که من جا داره از زحمات ایشان تشکر ویژه کنم.
وی اظهار امیدواری کرد: با همت مجموعه ی جودو شهرستان ،با حضور و راهنمایی اعضای هیئت رئیسه هیئت، باتعامل و همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان و حمایت هیئت استان بتوانیم همچنان در خدمت جودوکاران این منطقه باشیم.

منبع هرمز