برگزاری جشن عاطفه ها در پارسیان/ ۱۱۰ مدرسه دراین جشن شرکت کردند

همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دهم مهرماه، همزمان با سراسر کشور، جشن عاطفه ها با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت، رئیس کمیته امداد، شهردار، بخشدار مرکزی و امام جمعه موقت در مدرسه شهید باهنر پارسیان برگزار شد.

 

مسعود مهرانی، رئیس آموزش و پرورش پارسیان در این مراسم، جشن عاطفه ها را یک فرصت مناسب درجهت کمک به دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: فرصتی مثل جشن عاطفه‌ها، جشنی که همه ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مهر، ماه مهربانی، برگزار می‌شود و با برگزاری آن بوی عشق، ایثار، عاطفه و مهربانی در فضای مدارس شهرستان پارسیان به مشام می رسد.

وی با بیان اینکه امسال در همه مدارس شهرستان پارسیان جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن صرفاً مسائل مادی نیست، بلکه ترویج فرهنگ انفاق و ایثار در بین دانش‌آموزان و کمک به هم‌نوع از مهم‌ترین اهداف  این جشن معنوی است.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز جشن عاطفه ها را دلیلی بر محبت و همدلی دانست و تاکید کرد: جشن عاطفه ها حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت می کند و موجب تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی میان مردم و دانش آموزان می شود.

در پایان نیز با اجرای گروه سرود دسته جمعی و اهدای هدایای دانش آموزان و مسئولین این مراسم به پایان رسید.