برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در پارسیان + تصاویر

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور بسیجیان و اعضای گردان بیت المقدس در پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور فرماندار پارسیان، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده دریابانی، نیروی انتظامی و جمع پرشور بسیجیان برگزار شد.

 

 

سرگرد اسحق مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با اشاره به هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و تنها با مقاومت، همدلی، وحدت و نهراسیدن از دشمن می توانیم از مشکلات و موانع عبور کنیم و امروز شرایط کشور ایجاب می کند که تمام نیروهایی که به استقلال و تمامیت ارضی علاقه مند هستند به یک وحدت برسند.

 

 

سرگرد مؤذن نسب، با بیان اینکه دشمنان برای تکه تکه کردن نقشه ایران اسلامی تا بن دندان مسلح شده است، گفت: مثلث شوم عربستان، اسرائیل و آمریکا در منطقه شکل گرفته و با تمام نیرو تلاش می کنند و به دیگر کشورها پول می هند تا بتوانند رأی آنها در سازمان ملل داشته باشند اما مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد.

 

 

وی، با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی در گرو تفکر بسیجی است، عنوان کرد: با وجود محدودیت ها هر جا تفکر بسیجی حاکم شده، موفقیت و پیروزی نیز در نهایت حاصل شده است و امروز از دوران دفاع مقدس سخت تر نیست و می توانیم با جاری کردن همین تفکر در جامعه از مشکلات عبور کنبم.

 

 

فرمانده سپاه پارسیان، به نقش بسیجیان در پیروزی های سوریه و عراق اشاره و تصریح کرد: امروز بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام و ییروزی های سوریه و عراق نقش بسزایی دارند و باید مراقب بود تا دشمن نتواند با ابهام آفرینی، دروغ پراکنی و تفرقه افکنی نتواند خللی در این موفقیت ها ایجاد کند.

 

 

سرگرد مؤذن نسب، در پایان به پیام رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد امید، وحدت، ایستادگی واقتدار بسیج از جمله پیام های این رزمایش است که در صورت حفظ وحدت، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و حضور در صحنه های حساس و مورد نیاز ملت می توان از مشکلات اقتصادی که گریبان جامعه را گرفته عبور کنیم.

 

 

در ادامه عباس میرزاد، فرماندار شهرستان پارسیان، پایه های حرکتی بسیج را بیداری، سازمان دهی، یاری گر و جهاد عنوان کرد و گفت: بسیج دانایی است و باید به دنبال این باشد که بتواند به یاری مظلومان بشتابد و در صحنه ای مختلف حضوری فعال داشته باشد.

 

 

میرزاد، با اشاره به سازماندهی بسیج، اظهار کرد: برای مثال در یک بازی فوتبال ممکن است فردی دفاع خوبی باشد و بتواند در پست مهاجم نیز بازی کند اما با حضور در خط حمله دفاع را از دست خواهد داد، پس نباید بسیجیان از قالب سازماندهی خود خارج شوند و تسلیم محض فرمانده خود باشند.

 

 

وی، با اشاره به یاری گری بسیج و کمک به مظلومان، افزود: بسیجیان در عرصه جنگ سخت باید به دنبال جنگ نظامی باشند و در عرصه جنگ فرهنگی نیز باید در قالب جنگ نرم وارد شود و به دفاع از ارکان فرهنگی اسلامی کشور بپردازد.

 

 

فرماندار شهرستان پارسیان، به نقش بسیجیان در جهاد پرداخت و تصریح کرد: 2 نوع جهاد وجود دارد، جهاد با نفس و جهاد در راه خدا، که این دو جهاد دو بال بسیج است که در صورت عدم وجود هرکدام ار آنها، فرد با مشکل مواجه خواهد شد.