برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد در پارسیان+ تصاویر

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور مسئولین و مردم شهرستان پارسیان در حسینیه چهارده معصوم(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در این مراسم با تسلیت چهارده خرداد سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست استعمار و استکبار، این ملت دارای عزت هستند که برخی نمی خواهند این عزت را درک کنند و برای آنها سنگین است.

 

غلامپور، در ادامه با بیان اینکه امروز آمریکا به تنهایی چالش محسوب نمی شود، عنوان کرد: همه ما باید به درون خود و نفس اماره که بزرگترین چالش است، رسیدگی کنیم تا بتوانیم دشمن های بیرونی را از بین ببریم.

 

وی، با تبیین شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) بی نظیر و بی بدیل است، تصمیمی اشتباه در تصمیمات امام راحل مشاهده نشد که امت به خطر افتاده باشد و این حاصل تقوای ایشان است.

 

امام جمعه موقت پارسیان در پایان، به استفاده از تفکرات جوان اشاره و تاکید کرد: شهدا و امام شهدا جان خود را دادند و امروز وظیفه ماست که از حالت انفعال خارج شویم و جهادی عمل کنیم و نسل سوم و چهارم انقلاب را دریابیم چون آینده انقلاب بر دوش آنهاست.