برگزاری مراسم یادبود شهدای عاشورایی اهواز در شهرستان پارسیان+ تصاویر

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور مردم و مسئولین در پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئولین شهرستانی و خیل مردم پارسیان در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

 

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد مردم و مسئولین با قرائت قرآن و مداحی، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی داشتند.

در ادامه حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، اظهار کرد: حادثه اهواز یک اتفاقی عجیب بود، درست یک روز بعد از حادثه عاشورا به یک عاشورای دیگر در اهواز رقم خورد و همه دنیا متوجه نهضت ادامه دار عاشورا در ایران اسلامی شدند.

 

میرزایی، به گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اشاره و تاکید کرد: چهل سال از عمر انقلاب و ۳۰سال از جنگ تحمیلی گذشته اما همچنان دفاع مقدس ما، انقلاب ما، نظام و ارزش‌های این دفاع مقدس با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم، بعد از اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس به اهداف خود نرسید توطئه پشت توطئه اما هر روز خوار و ذلیل تر گردید.

 

وی، به قانون بین الملل در خصوص مسلح نبودن نیروهای مسلح در میدان رژه اشاره و تاکید کرد: این وحشیگری و انتحاری گری شما حاکی از کدام عقده های درونی شماست، حاکی از این است که نمی توانید چهل سالگی و پختگی این انقلاب را ببینید و تاب و تحمل دیدنش را ندارید.

 

امام جمعه پارسیان، خطاب به دشمنان این انقلاب، تصریح کرد: اگر در سینه های خود از انقلاب اسلامی عقده دارید صورت مسئله را پاک نکنید و مردانه در برابر این مردان انقلابی بایستید، همانگونه که پوز دشمنان را در سوریه به خاک مالیدند، پوز شما را نیز لگدمال خواهند کرد.

در ادامه عباس میرزاد، فرماندار شهرستان پارسیان با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: آنچه در این حادثه تلخ دیدیم زمان و مکان این حادثه بود که چرا در روز اول هفته دفاع مقدس و چرا در زمانی که رژه نیروهای مسلح برگزار می شود و چرا در شهر اهواز و توسط چه کسانی؟ یزیدیان زمان این لحظه و مکان را طوری انتخاب کردند که قابل تامل است.

 

میرزاد، با اشاره به گذشت چهل سال از عمر این انقلاب عنوان کرد: هر زمان که این گونه حوادث رخ داده ملت ما وحدت و همبستگی خود را بیشتر کرده و اینگونه حوادث بوده که انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

 

وی افزود: این رخداد باعث شد که ما در این چند روز اخیر نسبت به انقلاب متعصب تر شویم زیرا در هر لحظه و زمان نیاز به این وحدت و همدلی داریم.

 

فرماندار شهرستان پارسیان دشمنی دشمنان این نظام را حاوی پیامی مهم دانست و تاکید کرد: اختلافات را کنار بگذاریم و در کنار هم خادم و خدمتگزار مردم باشیم امروز معیشت و زندگی مردم تحت فشار است و باید آنها را دریابیم و از اختلافات و سلایق شخصی بگذریم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

 

میرزاد، انقلاب اسلامی را یک کشتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: همه ما مردم ایران اسلامی در یک کشتی هستیم و این کشتی توسط امام حسین(ع) هدایت می‌شود و ما باید مراقب این کشتی باشیم و اگر خدای نکرده اتفاقی برای این کشتی رخ دهد همه ما غرق خواهیم شد.