برگزاری مسابقات بومی و محلی در کمپ ترک اعتیاد پارسیان/ اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر خانواده جامعه را با مشکل مواجه می کند

فرماندار پارسیان در بازدید از کمپ ترک اعتیاد پارسیان گفت: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر خانواده جامعه را با مشکل مواجه می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مسابقات بومی و محلی با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار،امام جمعه موقت، روسای ادارات بهزیستی، کار، ورزش و جوانان، معاونت اجتماعی سپاه بخشدار بخش کوشکنار و به همت هیئت ورزش های بومی و محلی و روستایی شهرستان و با همکاری معاونت اجتماعی سپاه پارسیان برگزار شد.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در این مراسم با قدردانی از رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی شهرستان در برگزاری ایم مسابقات در کمپ ترک اعتیاد، گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها خانواده ها را، بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده که باید به صورت جدی رسیدگی شود.

 

وی خطاب به بیماران بستری شده در این کمپ، اظهار کرد: شما که گرفتار این معظل خطرناک هستید، بیایید با یک عزم و اراده آهنین و همت مضاعف، خود را پاک و به آغوش گرم خانواده برگردانید.

 

فرماندار پارسیان با تحسین این داوطلبان در روی آوردن به کمپ ترک اعتیاد، برای پاک شدن از این بلای خانمان سوز افزود: شما عزیزان ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده اید که این خود یک حرکت عظیم و جهاد گونه است.

 

در پایان این مسابقات که در رشته های چوب کشی(دال پلان)، تیرکمان، تیراندازی را تفنگ بادی و مچ اندازی برگزار شد به نفرات اول تا چهارم هر رشته جوایزی اهدا شد.