برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی در کمپ ترک اعتیاد پارسیان؛ فرماندار پارسیان: اعتیاد عامل فروپاشی بسیاری از خانواده هاست

فرماندار پارسیان در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی در کمپ ترک اعتیاد گفت: اعتیاد عامل فروپاشی بسیاری از خانواده هاست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مسابقات ورزشی بومی و محلی با حضور فرماندار و برخی روسای ادارات پارسیان در محل کمپ ترک اعتیاد ماهان پارسیان برگزار گردید.

 

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان در حاشیه این مسابقات، با هشدار به تبعات منفی اعتیاد، خطاب به مسئولان گفت: مسئولان مربوطه می توانند با هزینه ای کم و با توجه به شرایط موجود در جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی را مدیریت و برطرف کنند، باید به این نکته نیز توجه داشت که معضلات اجتماعی زیرساخت های کشور را هدف قرار می دهند و لذا نیاز است که با جدیت و دقت بیشتری پیگیری شوند.

 

رادمهر، با بیان اینکه عمده‌ترین عامل فروپاشی خانواده ها در جامعه اعتیاد است، اظهار کرد: باید با استفاده از مشارکت ‌های مردمی و افزایش شور و نشاط اجتماعی زمینه کاهش معضل اعتیاد را فراهم کرده و این بلای خانمان سوز را ریشه‌کن کنیم.

 

فرماندار پارسیان افزود: نگاه جامعه به فرد معتاد باید تغییر کند تا فرد معتاد بعد از پاک شدن بتواند در خانواده، جامعه و اجتماع دارای جایگاه و احترام باشد و زمینه اشتغال او فراهم شود.

 

وی، با بیان اینکه اعتیاد پدیده‌ای است که عواملی مانند فرد، جامعه، خانواده و فرهنگ، بیکاری، تورم و گرانی و هنجارهای اجتماعی در بروز و گرایش جوانان به سمت آن تأثیر داشته است، افزود: در حال حاضر اعتیاد و مواد مخدر به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کند که مسئولان و خانواده‌ها و مراکز آموزشی باید ضمن آگاهی و هشدار به فرزندان و جوانان آنان را از خطرات اعتیاد و مصرف مواد مخدر آگاه کنند.