برگزاری چهارمین جشنواره مالک اشتر در پارسیان/ از فرماندهان و رده های برتر در سپاه تجلیل شد

چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه پارسیان با تجلیل از فرماندهان و رده های برتر برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه پارسیان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان پارسیان برگزار شد.

 

سرگرد رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی بدلیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.


وی، در خصوص اهداف جشنواره مالک اشتر گفت: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند.

 

فرمانده سپاه پارسیان در ادامه به ۲۵ ویژگی شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تاکید کرد: مالک اشتر زمانه، نبوغ نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز سرآمد بود.


حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان نیز در این مراسم، اظهار کرد: نام مالک اشتر برازنده این جشنواره است، نام بسیح، فرهنگ و سیره بسیج همگی از این بزرگان دین گرفته شده اند.

 

وی با بیان اینکه ما امروز در کشوری زندگی می کنیم که تحت شدیدترین فشارهای کفر است و دیگر قدرتی برای فشار آوردن نیست و گرنه انجام می دادند و این وظیفه را سنگین می کند، عزیزانی فدا شدند و این نظام را به مرحله حساس از دنیا رساندند و اکنون ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.


در ادامه مهندس رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان نیز با قدردانی از بسیجیان گفت: خدا را شاکرم که در این مدت که در شهرستان پارسیان هستم شما بسیجیان که یاران مالک اشتر هستید و شعار سپاه در کنار دولت را محقق کردید در کنار من هستید.

 

وی، با اشاره به همکاری جهادی بسیجیان در موضوع مقابله با کرونا، اظهار کرد: در مسئله بیماری کرونا این بسیجیان بودند که جهادگران به کمک مردم و دولت شتافتند و توانستند بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند.

 

گفتنی است در این مراسم از ۲۷ نفر از بسیجیان، کارکنان، فرماندهان و قرارگاههای تحول برتر شهرستان تجلیل شد.