برگزاری کلاس مربیگری و داوری بازی های بومی و محلی در پارسیان

برگزاری کلاس مربیگری و داوری بازی های بومی و محلی در پارسیان با حضور مدرس رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازيهاي بومی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ از طرف هیات ورزش روستایی و بازيهاي بومی محلی شهرستان پارسیان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرمانداری، منطقه ویژه صنايع انرژي و دانشگاه جامع علمی کاربردی پارسیان برای اولین بار در شهرستان با حضور ۲۷ نفر کلاسهای آموزش مربیگری و داوری درجه۳ بازيهاي بومی محلی توسط خانم رضایی مدرس رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازيهاي بومی کشوردر شهرستان پارسیان روستای فومستان به مدت چهار روز برگزار گردید.

 

شرکت کنندگان در این کلاسها قوانین و مقررات داوری و مربیگری بازيهاي بومی محلی را فراگرفتند. در پایان کلاسها از شرکت کنندگان آزمون عملی و کتبی. مربیگری و داوری بازيهاي بومی محلی گرفته شد به قبول شدگان در این کلاسها کارت درجه ۳ مربیگری و داوری بازيهاي بومی محلی داده می‌شود.

 

مراسم اختتامیه این کلاسها با حضور مهندس رحيمي معاونت فرمانداری پارسیان، حاج آقا عبداللهی معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی پارسیان، نقیب زاده فرمانده حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام، صالحی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان و صالحی نماینده صنایع انرژی بر پارسیان برگزار گردید، این کلاسها به مدت چهار در تاریخهای ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷ مهرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.